راهنمای خرید درب ضد سرقت

راهنمای خرید در ضد سرقت | درب ورودی آپارتمان

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب های ضد سرقت به عوامل متعددی بستگی دارد که هر یک از عوامل موجب تاثیر در قیمت دربهای ضد سرقت دارد.

  • روکش یا رویه درب ضد سرقت: روکش های در ضدسرقت می توان از روکش چوب راش یا گردو استفاده کرده که با توجه به خام بودن آن نیاز به رنگ دارد و این خود موجب افزایش قیمت درهای ضد سرقت است به جر روکش ها چوب درب ضدسرقت می توان از رویه های لامینوکس، پی وی سی و ملامینه در تولید درهای ضدسرقت استفاده نمود که موجب کاهش قیمت درب ضدسرقت می شود . البته این نکته حائز اهمیت است که رویه های پی وی سی ، ملامینه و لامینوکس اغلب به شکب پلاستیک مانند است و زیبایی چندانی نسبت به رویه های چوبی درب ضد سرقت ندارد.
  • عرض کلاف چهارچوب درب ضد سرقت: کلاف چهار چوب درهای ضد سرقت در انواع 12 سانتیمتر، 14 سانتیمتر و 18 سانتیمتر قابل ارائه است، هرچه عرض کلاف چهار چوب درب ضد سرقت بیشتر باشد بالتبع تاثیر در افزایش قیمت درهای ضد سرقت دارد.
  • قفل و یراق درب ضد سرقت: انواع ثقل و یراقهای موجود در بازار ایران برای درب ضد سرقت در دو نوع ایرانی و ترکیه ای وجود دارد. قفل و یراق ایرانی درب ضد سرقت نسبت به قفل و یراق ترکیه ای که از برند کاله می باشد ارزان تر است و تا 150000 تومان در کاهش قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار است.

ابعاد درب ضد سرقت

دربهای ضد سرقت درای ابعاد مشخصی برای دربهای تک لنگه هستند، ارتفاع درب ضد سرقت 210 سانتیمتر است و عرض آن در دو نوع 105 و 110 سانتیمتر وجود دارد . این ابعاد مربوط به درب و چهار چوب درب ضد سرقت است، میزان باز شو یا خالص درب وودی ساختمان، بدون محاسبه چهار چوب ، برای اندازه 110 سانتیمتر، 96 سانت و برای اندازه 105 سانتیمتر 92 سانتیمتر است.

بیشتر بخوانید  تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

با توجه به مطلبی که در ابتدای این مقاله آورده شد و با توجه به نوع مشخصات دربهای ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس، بهترین نوع درب ضد سرقت ريال دربهای با روکش چوب راش، چهارچوب 18 سانتیمتر و قفل و یراق کاله می باشد، که هم دارای زیبایی منحصر به فردی است و هم از نظر ایمنی حفاظت بالایی از واحد مسکونی یا اداری را دارد.

ساختار دربهای ضد سرقت

روش ساخت دربهای ضد سرقت به این شکل است که ابتدا کلاف فلزی به ضخامت 1.5 میلیمتر از فولاد ساخته می شود. سپس در وسط این کلاف یه ورق فورمینگ شده به ضورت سرتاسری یا کرکره ای قرار میگیرد . بعد از ساخته شدن کلاف داخلی یک ورق mdf در ضخامت 8 میلمتر در دو طرف کلاف فلزی نصب می شود و سپس قفل و یراق مورد نظر که شامل زبانه های گاو صندوقی 4 پین یا 6 پین ، شب بند، روز بند، جشمی، دستگیره و … در داخل ساختمان درب ضد سرقت قرار می گیرد، و درنهایت درب ساخته شده بر روی چهارچوب مورد نظر توسط سه لولای مستحکم و جوشی نصب می گردد.

نحوه اندازه گیری دربهای ضدسرقت

برای مشخص کردن درب ضد سرقت کافیست با استفاده از متر، از درب فعلی که قاعدتا یک در معمولی از نوع اتاقی می باشد از پشت به پشت چهارچوب اندازه گرفته شود ، در صورتی که اندازه شما کمتر از 105 سانتیمتر می باشد لازم است تخریب صورت گیرد و با هماهنگی نصاب در زمان تحویل می توانید اقدام به تخریب و ترمیم بخش های تخریب شده را داشته باشد.

نصب درب ضد سرقت

برای نصب انواع دربهای ضد سرقت با توجه به اینکه کار تخصصی می باشد لازم است متخصصین این کار که به اصلاح نصاب درب گفته می شوند این کار را انجام دهند، البته در صورت درخواست کارفرما هنگام تحویل درب نصاب نیز فرستاده می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت درب شما نصب میگردد.

بیشتر بخوانید  مدل های مختلف درب داخلی

گارانتی درب های ضد سرقت

کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای 5 سال گارانتی می باشد .

رنگ بندی دربهای ضد سرقت

کلیه دربهای ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای تنوع وسیعی از رنگ های می باشد که قابل سفارش توسط کارفرما است . البته پرکاربرد ترین رنگ های درب ضد سرقت اغلب به رنگ های سفید، سیاه، ونگه، ماهگونی سیر، ماهگونی روشن، گردویی سیر، گردویی روشن، فندوقی روشن، فندوقی سیر، بیاض و افرا است که در تصویر پایین می توانید انواع رنگ های محبوب درب ضد سرقت را مشاهده فرمایید.

wood front door colors design striking exterior doors modern modern steel wood door 19596016ca92542c min - راهنمای خرید درب ضد سرقت

برای سفارش درب های ضد سرقت  در سایت دکوراسیون داخلی فانوس به این ترتیب است:

  1. اندازه گیری درب براساس آموزشهای ارسال در هیمن بخش و یا راهنمای اندازه در وب سایت
  2. پیام از طریق واتساپ با شماره 09125343515 و ارسال ابعاد
  3. انتخاب رنگ مورد نظر
  4. صدرور پیش فاکتور
  5. واریز بیعانه: لازم به ذکر است مبلغ بیعانه برای سفارش تولید درب های abs به میزان 60 درصد کل سفارش می باشد و از این مقدار کمتر امکان پذیر نمی باشد .
  6. تولید درب: پروسه تولید دربضد سرقت با توجه به زمانبری ساخت کلاف ، مونتاژ و رنگ کاری به مدت 14 روز کاری می باشد و کمتر از این زمان امکان پذیر نمی باشد.
  7. تسویه فاکتور: بعد از تولید و تکمیل درب لازم است قبل از ارسال کالا تسویه حساب صورت گیرد، در صورتی که مشکلی با اعتماد خرید دارید می توانید به بخش فوتر سایت مراجعه نمایید و نمادهای اعتماد و ساماندهی وب سایت دکوراسیون داخلی فانوس را مشاهده فرمایید . یا در صورتی هم که این نماد ها برای شما ملاک نیست می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی ما به نشانی، تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به فاطمی، جنب مترو جهاد، خیابان صدر، پلاک 45، واحد 12 مراجعه فرمایید.
  8. بسته بندی درب: کلیه درب تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای نایلون حباب دارد و کارتن بسته بندی می شوند.
  9. حمل درب: حمل کلیه درب هاب به عهده مشتری می باشد، برای تسهیل در حمل و نقل، کلیه درب های ساخته شده برای ارسال به شهرستان، توسط باربری وطن و یا هر باربری که مورد نظر مشتری است، تحویل داده می شود و نرخ کرایه آن به صورت پس کرایه و دریافت در محل می باشد. برای مشتریان تهرانی و کرجی، درب ها از محل کارخانه تا درب منزل توسط پیک وانت انجام می گیرد، بدیهی است حمل درب به طبقات بالا بر عهده کارفرما می باشد مگر در مواردی که با باربری همکاهنگی های لازم انجام گرفته باشد و یا نصاب در همان زمان در محل حضور داشته باشد.
  10. نصب درب : هزینه نصب کلیه دربهای داخلی و درب ضد سرقت بسته به تعداد و میزان کار آن متفاوت می باشد و این موراد بسته به انصاف نصاب دارد ، حال آنکه ما بهترین و منصف ترین نصاب های ممکن را در استان تهران برای شما خواهیم فرستاد، هزینه حدودی نصب درب ض سرقت برای تعدادهای زیر 5 عدد بین 250000 تومان تا 400000 تومان است و برای تعدادهای بیش از 5 عدد با توافق با نصب اغلب 200000 تومان یا پایین تر می باشد.
بیشتر بخوانید  افزایش امنیت خانه: مزایای درب های ضد سرقت ترمووود

سفارش حضوری درب

جهت سفارش حضوری انواع درب ضدسرقت می توانید در ساعات اداری به دفتر فروش ما در تهران مراجعه فرمایید و لازم به ذکر است، با توجه به تعداد بالای دربها و سلایق متنوع مشتریان امکان قراردادن تمامی درب های در نمایشگاه وجود ندارد و تنها تعدادی از درب های ضد سرقت لوکس و گرانقیمت در بخش شوروم ما در کارخانه واقع در شهرک صنعتی نصیر آباد می باشد.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت لوکس – چوبی

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید