راهنمای خرید درب لابی

دکوراسیون داخلی فانوس عرضه کننده انواع اقلام دکوراسیون منزل.دکوراسیون اتاق. درب ضد سرقت. درب ABS .درب ضد آب. درب HDF. درب HPL. درب داخلی .خدمات دکواسیون

راهنمای خرید درب ورودی لابی

قیمت درب لابی

قیمت درب لابی براساس مترمربع می باشد، و قیمت دربهای لابی بر اساس متغییر های مختلف محاسبه می شود. به طور مثال قیمت درب های لابی که با چوب روسی ساخته می شود پایین تر از قیمت دربهای های لابی است که با چوب راش یا گردو ساخته می شود.به جز نوع چوب درلابی، میزان شیشه مورد استفاده و نوع شیشه آن نیز تاثیر مهمی در قیمت دربهای لابی دارد. شیشه درب های لابی اغلب ، شیشه های سمپلاست می باشد که برنز کار ی شده و زیبایی منحصر به فردی به درب ورودی لابی ساختمان می دهد.

ابعاد درب های لابی

ابعاد درب ورودی لابی بر اساس محیطی که قرار است درب در آنجا نصب شود و مطابق نیاز کارفرما ساخته می شود، درب های لابی عموما به دوشکه تک لنگه و دولنگه ساخته می شود. درب لابی تک لنگه عموما با کتیبه های همشکل در دو طرف آن و بالای درب می باشد. حداقل اندازه درب تک لنگه لابی 180 سانتیمتر در ارتفاع 280 سانتیمتر می باشد. درب های لابی دو لنگه اغلب به دو لنگه همشکل و قرینه هم ساخته می شود ، حداقل عرض درب دولنگه لابی 270 سانتیمتر در ارتفاع 280 سانتیمتر می باشد.

بهترین درب لابی برای مجتمع های مسکونی

نوع درب لابی با توجه به ساختمانی که قصد دارید درب در آنجا نصب شود و شکل دکوراسیون ان متفاوت است. از درب لابی برای مجتمع های مسکونی و اداری، کافی شاپ ها، ویلاهای لوکس و آرایشگاهها استفاده می شود و با توجه به اندازه ای که قصد دارید توسط درب پوشش داده شود می توانید از انواع دربهای لابی دولنگه و تک لنگه استفاده نمود.

بیشتر بخوانید  انواع درب ضد سرقت فانوس

ساختار دربهای لابی

ساختار دربهای لابی و شکل ساخت ان با استفاده از چوب، فلز و شیشه ساخته می شود. برای درب های لابی عموما از زبانه های غلتکی و یا قفل برقی استفاده می شود . اما می توان برای واحد های مسکونی یا ویلاهای لوکس که اغلب دارای لابی من نمی باشند می توان از قفل و یراق دربهای ضد سرقت استفاده نمود.

برای سفارش درب های لابی در سایت دکوراسیون داخلی فانوس به این ترتیب است:

  1. ارسال اندازه مورد نیاز برای درب لابی
  2. پیام از طریق واتساپ با شماره 09125343515 و ارسال ابعاد
  3. انتخاب رنگ مورد نظر
  4. صدرور پیش فاکتور
  5. واریز بیعانه: لازم به ذکر است مبلغ بیعانه برای سفارش تولید درب های لابی به میزان 60 درصد کل سفارش می باشد و از این مقدار کمتر امکان پذیر نمی باشد .
  6. تولید درب: پروسه تولید درب لابی با توجه به زمانبری ساخت، رنگ کاری و … حداقل 21 روز یا 3 هفته کاری است.
  7. تسویه فاکتور: بعد از تولید و تکمیل درب لابی لازم است قبل از ارسال کالا تسویه حساب صورت گیرد، در صورتی که مشکلی با اعتماد خرید دارید می توانید به بخش فوتر سایت مراجعه نمایید و نمادهای اعتماد و ساماندهی وب سایت دکوراسیون داخلی فانوس را مشاهده فرمایید . یا در صورتی هم که این نماد ها برای شما ملاک نیست می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی ما به نشانی، تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به فاطمی، جنب مترو جهاد، خیابان صدر، پلاک 45، واحد 12 مراجعه فرمایید.
  8. بسته بندی درب لابی: کلیه دربهای تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای نایلون حباب دارد و به صورت کاملا ویژه وکیوم و بسته بندی شده است.
  9. حمل درب لابی: حمل کلیه درب ها به عهده مشتری می باشد، برای تسهیل در حمل و نقل، کلیه درب های ساخته شده برای ارسال به شهرستان، توسط باربری وطن و یا هر باربری که مورد نظر مشتری است، تحویل داده می شود و نرخ کرایه آن به صورت پس کرایه و دریافت در محل می باشد. برای مشتریان تهرانی و کرجی، درب ها از محل کارخانه تا درب منزل توسط پیک وانت انجام می گیرد، بدیهی است حمل درب به طبقات بالا بر عهده کارفرما می باشد مگر در مواردی که با باربری همکاهنگی های لازم انجام گرفته باشد و یا نصاب در همان زمان در محل حضور داشته باشد.
بیشتر بخوانید  تعمیر روکش درب ضد سرقت

سفارش حضوری درب

جهت سفارش حضوری انواع درب لابی می توانید در ساعات اداری به دفتر فروش ما در تهران مراجعه فرمایید و لازم به ذکر است، با توجه به تعداد بالای دربها و سلایق متنوع مشتریان امکان قراردادن تمامی درب های در نمایشگاه وجود ندارد و تنها تعدادی از درب های ضد سرقت لوکس و گرانقیمت در بخش شوروم ما در کارخانه واقع در شهرک صنعتی نصیر آباد می باشد.

برای مشاهده محصولات درب لابی کلیک کنید

درب کلاسیک

تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید