قوانین و مقررات:

فانوس دیزان مجری انواع دکوراسیون های داخلی و تولید کننده انواع کابینت ام دی اف، لترون، ممبران و چوبی می باشد. نوع ثبت سفارش برای خدماتی همچون خدمات دکوراسیون در محل و بنا بر مصالح، نوع کار محاسبه می شود.

فروش محصولات:

فانوس دیزاین از قدیمی ترین تولید کنندگان درب های داخلی منزل مانند درب ضد سرقت، درب ABS ،درب PVC ،درب ضد آب، درب HDF، درب HPL، درب داخلی، درب ساختمان، درب ملامینه، درب چوبی، درب لابی و آکوستیک می باشد.

نحوه سفارش:

نحوه سفارش برای انواع درب های داخلی منزل مانند درب ABS ،درب ضد آب، درب HDF، درب HPL، درب داخلی،درب ملامینه و درب آکوستیک به صورت لنگه ای می باشد و فروش درب ها بدون چهار چوب است.نوع رنگ محصول عرضه شده دقیقا مطابق با رنگ ارائه شده در سایت می باشد . کیفیت درب های تولید شده در فانوس دیزاین با بالاترین کیفیت است و می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه تولید و مصالح استفاده شده به بخش درباره ما مراجعه فرمایید.

در زمان ثبت سفارش و نهایی کردن سفارش دربها لازم است ابعاد مورد نظر درب ساختمان را به صورت پشت به پشت از داخل چهار چوب و کاملا فیت اندازه بزنید و ابعاد ان را برای ما ارسال بفرمایید، ما هنگام تولید باد خور مورد نظر را برای درب ها در نظر خواهیم گرفت.

نحوه سفارش برای دربهای ضد سرقت و لابی ، با توج به اینکه این دربها با چهارچوب ساخته می شود. نیاز است با توجه به سایز ارائه شده توسط شما، محل نصب درب آماده باشد.

قیمت درب ها:

قیمت کلیه دربهای تولید شده توسط ما در سایت درج شده است به غیر از درب لابی که به صورت متر مربع می باشد و قیمت هر متر مربع آن 1550000 تومان است.

نصب درب ساختمان:

هزینه ارائه شده در دکوراسیون داخلی فانوس فقط مربوط به درب می باشد و هزینه نصاب جدا دریافت می گردد و تنها شرکت دکوراسیون فانوس قادر به ارائه خدمات نصب درب در تهران است، هزینه نصب هر درب با توجه به تعداد ان بین 10 تا 20 درصد کل مبلغ درب می باشد.

یراق آلات درب ساختمان:

کلیه دربهای داخلی اعم از درب ABS ،درب ضد آب، درب HDF، درب HPL، درب داخلی،درب ملامینه و درب آکوستیک بدون یراق می باشد و تنها فروش ما مربوط به خود درب است و کارفرما ملزم است کلیه یراق آلات لازم اعم از قفل، دستگیره ، لولا و … را تهیه نمایید به جز دربهای ضد سرقت و درب لابی که یراق آلات آن توسط فانوس دکوراسیون تهیه و نصب می گردد. کلیه یراق آلات ارائه شده توسط فانوس دیزاین ساخت کشور ترکیه و برند کاله می باشد.

تحویل درب :

مدت زمان تولید و تحویل انواع درب های ساختمانی به مدت 15 روزکاری می باشد. به جز درب های لابی که مدت زمان ان متغییر و بسته به نوع کار بین 14 تا 28 روز متغییر است.

گارانتی درب:

کلیه درب های تولید شده و ارائه شده در فروشگاه دکوراسیون فانوس داراری 2 سال ضمانت نامه معتبر می باشد.

قوانین و مقررات خدمات دکوراسیون فانوس

شرایط و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی فانوس

فروشگاه اینترنتی فانوس ،کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های سایت فروشگاهی فانوس به دقت ملاحظه فرمایید. توجه نمائید که آغاز عضویت و شروع استفاده شما از این وب‌ سایت، همچنین ارائه درخواست خدمات به منزله قبولی کلیه شرایط و مقررات ذیل می­باشد.

لازم به ذکر است این شرایط و مقررات در هر زمان قابل اصلاح بوده و پس از انجام اصلاحات، آخرین نسخه اصلاحی برای کاربر به صورت الکترونیکی ارسال می گردد. همچنین به محض ورود به سایت مقررات جدید قابل رویت و تایید خواهد بود.

تعاریف

مشتری: اشخاصی که در وب سایت فانوس و در چهار چوب قوانین موجود اعلام نیاز به خدمات کرده­اند.

متخصص: افرادی که در وب سایت کبال برای ارائه خدمات اعلام آمادگی کرده­ اند. لازم به ذکر است فروشگاه فانوس اقدام به معرفی متخصص به مشتری می­نماید و خدمات توسط متخصصین معرفی شده ارائه می گردد.

فروشگاه اینترنتی فانوس: وب سایتی که به وسیله خدمات نرم‌افزاری، ارتباط بین مشتریان و متخصصین را جهت توافق بر انجام خدمت یا خدماتی فراهم می‌کند.

کاربر: مشتری ها و متخصصین.

1- قوانین عمومی خدمات

1-1- فروشگاه فانوس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و تابع مقررات مندرج در فصل اول از باب ششم قانون تجارت می باشد.

2-1- ارسال هرگونه مطلبی که به حقوق دیگران تجاوز و هتک حرمت کند و همچنین درج کلمات تهدید آمیز و توهین آمیز و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی و مطالب مبتذل و خلاف قانون، ممنوع می باشد.

3-1- تمامی اطلاعات کاربران که در وب سایت فانوس ثبت می­گردد محرمانه تلقی شده و کبال تمام سعی و کوشش خود را جهت حفظ اطلاعات محرمانه خواهد نمود. عضویت در کبال یا درخواست خدمات به منزله رضایت کاربر جهت اشتراک اطلاعات مربوطه با متخصص یا مشتری خواهد بود.

4-1- هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب سایت و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به مسدود شدن حساب کاربری متخلفین خواهد گردید.

5-1- برای استفاده از خدمات فروشگاه فانوس لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در فروشگاه فانوس ایجاد کنید. تنها افراد بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی، می‌توانند اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند. برای استفاده از خدمات فروشگاه فانوس کاربر باید نام، نام خانوادگی، نشانی پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در سایت فروشگاهی فانوس ثبت کند.

6-1-حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، باید در حفظ و عدم فاش شدن آن کوشش لازم را به عمل بیاورند. مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در فانوس یا سایر خدمات مربوط به فانوس انجام می‌شود به عهدۀ کاربر است و کبال هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

7-1-کاربر می‌پذیرد که فروشگاه فانوس ممکن است از ارسالSMS (پیامک) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها متوقف شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.

8-1- فروشگاه فانوس مختار است یک یابخشی از یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند، همچنین مشتری مجاز است پس از ارسال درخواست خدمت، و انتخاب متخصص، پیش از آغاز عزیمت به نقطه مبداء، خدمت را لغو نماید.

9-1- مسئولیت و جبران خسارت ناشی از هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و فروشگاه اینترنتی فانوس هیچ گونه مسئولیتی را از این بابت نمی پذیرد.

10-1- درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا نماینده قانونی ایشان) توسط مشتری امکانپذیر نمی­باشد.در صورت عدم رعایت این شرط، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این امر برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و فروشگاه فانوس هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

11-1- کاربر می‌پذیرد هر گونه فرایند، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف فروشگاه فانوس به منزله امضا الکترونیکی و قبولی تلقی شده و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل طرح بوده و از نظر این شرکت رد شده می­باشد.

12-1- ذخیره و سوء استفاده از اطلاعات مشتریان یا متخصصین مغایر با قوانین فروشگاه اینترنتی فانوس خواهد بود.

2- تعهدات فروشگاه فانوس

1-2- معرفی 4 متخصص به مشتری از طریق وب سایت فانوس و ارائه اطلاعات آنها به مشتریان جهت انتخاب متخصص مورد نظر مشتری.

2-2- معرفی متخصصین مجرب جهت ارائه خدمات به مشتریان بدون اخذ هیچ گونه هزینه ای از مشتری.

3-2- حضور به موقع متخصص در محل ارائه خدمات.

4-2- نظارت‌ بر ارائه خدمت با کیفیت، سالم، و مطمئن به مشتریان.

5-2- ارائه متنی به عنوان پیش نویس قرارداد به مشتری و متخصص جهت جلوگیری از اختلافات فی­ مابین و تسهیل امر.

6-2- پاسخ گویی به سوالات و نظرات و پیشنهادات کاربران در اسرع وقت.

3- تعهدات متخصص

1-3- از استعمال دخانیات و یا هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی مشتری شود در حین ارائه خدمات امتناع می­نماید.

2-3- در تکمیل اطلاعات شخصى از جمله حساب کاربرى، ارایه خدمات و پاسخگویی به نظرات، نهایت دقت و شفافیت را مبذول داشته و از درج موارد غیر مجاز در سایت فانوس خوددارى نماید.

3-3- در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتری نهایت تلاش خود را اعمال نموده و از اقدماتى که منجر به ضرر به مشتری فروشگاه فانوس و یا سایرین گردد، پرهیز نماید.

4-3- عضویت در فروشگاه اینترنتی فانوس و ارائه خدمات به منزله رضایت متخصص جهت اعلام اطلاعات و پروفایل شخصى با مشتریان مرتبط خواهد بود.

5-3- متخصصینی که بیش از 3 اخطار گزارش شده از مشتریان دریافت کنند بعد از بررسی و تایید صحت گزارش توسط تیم فنی فروشگاه فانوس، حساب کاربری آنها مسدود می شود. در صورت عدم وجود بدهی، اعتباری که متخصص نقدا واریز کرده و قابل بازگشت بوده مسترد خواهد شد.

6-3- عدم به همراه داشتن اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیائی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست.

4- تعهدات مشتری

1-4- در تکمیل اطلاعات شخصى، درخواست خدمات و ارایه نظرات، نهایت دقت و شفافیت را مبذول می­دارد.

2-4- از خدمات فروشگاه فانوس در جهت صحیح قانونی استفاده نموده و از هرگونه اقدامات غیر قانونی، غیرمشروع و اقدماتى که منجربه ورود ضرر به اشخاص ثالث، کاربران و یا وب سایت اینترنتی فانوس گردد، پرهیز می­نماید. درغیر این صورت مطابق قوانین و مقررات مربوطه مسئول اقدامات خود می باشد. همچنین فروشگاه فانوس این حق را برای خود محفوظ می­دارد که عضویت مشتری متخلف را لغو نماید.

3-4- حضور به موقع مشتری قبل از متخصصین در محل و آماده سازی شرایط مناسب و امن جهت استفاده حداکثری و بهینه از خدمات و رعایت ایمنی متخصصین در محل ارائه خدمت از الزامات و درخواست این شرکت می­باشد.

4-4- عدم درخواست خدمات خلاف عرف و اخلاق و قانون از متخصصین. در غیر این صورت نه تنها مشتری هیچ گونه ادعایی در خصوص عدم ارائه چنین خدماتی نخواهد داشت بلکه موظف به پرداخت کلیه هزینه ­های صورت گرفته تا آن مرحله خواهد بود.

برای مثال: در حین انجام کار توسط متخصص از وی درخواست گردد که دیواری را خراب نماید که دیوار مشترک با همسایه باشد.

5-4- در صورت انصراف مشتری در حین انجام کار و یا مواجهه با مانع در انجام کار که ناشی از عمل متخصصین نباشد، کاربر موظف به پرداخت کل مبلغ خدمت به متخصص خواهد بود.

6-4- اطلاع قبلی به فروشگاه فانوس در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف یا خارج از محدوده خدمات متخصص و یا وجود هرگونه حیوان و یا مواد و مصالح خطرناک در محل ارائه خدمت. در غیر این صورت متخصص مجاز به لغو (امتناع از انجام) خدمت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ مشتری است.

7-4- محل معرفی شده به فروشگاه فانوس برای ارائه خدمت کارگاه محسوب و تحت اراده مشتری می­باشد.

8-4- عدم درج اطلاعات نادرست، ناقص و گمراه کننده که منجر به زیان متخصصین گردد .

9-4- حفظ و حراست و در معرض دید قرار ندادن اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبها، اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی و نظارت بر نگهداری آنها. همچنین کنترل نمودن تمامی لوازم منزل و مطلع نمودن متخصص در صورت وجود هرگونه کاستی احتمالی پیش از ترک منزل توسط متخصص. در غیر این صورت هیچگونه ادعایی از طرف مشتری مسموع نخواهد بود.

10-4- پذیرش این نکته که هزینۀ خدمت ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی‌های قابل طرح خدمت، از جمله نوع، زمان، مکان یا عوامل دیگر متغیر باشد.

11-4- مواردی که در حین بارگذاری ویدیو باید رعایت شوند عبارتند از:

مرتبط بودن ویدئو
رعایت حقوق ناشر و مولف
رعایت شئونات اخلاقی و عرفی
عدم اهانت به مقامات سیاسی و غیر سیاسی
استفاده از موسیقی متن مجاز مطابق با قوانین
عدم ایجاد تنش و التهاب سیاسی در سایت
عدم توهین به شهروندان
عدم اهانت به اقلیت های قومی و مذهبی
عدم اهانت به رقبا و سایت‌های مشابه و سایر کاربران

5- حل اختلاف

کبال در نظر دارد در جهت انجام همکاری­ و جلب رضایت و اعتماد مشتریان به کلیه اختلافات احتمالی فی مابین رسیدگی نماید. بدین منظور در صورت بروز هرگونه اختلاف ناشی از اجرا یا تفسیر موضوعات این وب سایت که از طریق مذاکره و یا مکاتبه بطور دوستانه حل و فصل نگردد، طرفین در صورت تمایل می­توانند موضوع را به هیئت کارشناسی و داوری کبال جهت حل و فصل نهایی ارجاع نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید