مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اغلب مردم به جای اینکه به سراغ حفاظ ها بروند، درب های ضد سرقت خریداری کرده و در ورودی خانه و یا محل کار خود نصب می کنند؟ در صورتی که معمولا این حفاظ ها قیمت پایین تری داشته و نصب آنها نیز راحت تر است. درست است که قیمت پایین و نصب راحت حفاظ برای اغلب ما مهم است اما تمام توقعات ما در همین دو مورد خلاصه نشده و در حفاظ ها به بحث امنیت هیچ توجه نشده است. ما برای کسانی که فکر می کنند درب های ضد سرقت هیچ مزیتی نداشته و حفاظ ها هم می توانند وظایف یک درب ضد سرقت را انجام دهند، این متن را آماده کرده و مزیت های درب ضد سرقت را مورد بحث قرار خواهیم داد.

مزایای درب های ضد سرقت نسبت به حفاظ

وجود سیستم قفل خودکار

یکی مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ، وجود سیستم قفل خودکار است. کار این سیستم به این شکل است وقتی فردی درب ضد سرقت را می بندد، درب به صورت خودکار قفل می شود، حتی اگر فرد آن را قفل نکند. این مورد می تواند باعث افزایش ایمنی شود؛ زیرا گاهی اوقات در اثر حواس پرتی و فراموش کاری، ممکن است درب قفل نشود و اگر این سیستم وجود نداشته باشد، سارقین به راحتی می توانند وارد منزل شوند. شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی از خانه خارج شده اید، دچار تردید شوید که آیا درب خانه را قفل کرده اید یا خیر. با درب های ضد سرقت، میزان نگرانی شما از این مورد به شدت کاهش پیدا خواهد و وارد شدن به منزل شما برای دزدها، به یک آرزو تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ظرافت جاودانه درب های سرویس چوبی

نشکن بودن

یکی دیگر از مزیت هایی که باعث می شود امنیت در محیط به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند، نشکن بودن درب ضد سرقت است. اکثر درب های ضد سرقت، به سختی دچار شکستگی شده و سارقین نخواهند توانست به فضایی که این نوع درب در آن تعبیه شده است، وارد شوند،؛ حتی اگر بخواهند زور و فشار زیادی اعمال کنند، باز هم این درب ها شکسته نخواهند شد. در تولید این درب ها، متریال هایی با کیفیت استفاده می شود و به همین دلیل، دچار شکستگی نمی شوند و در ضمن عمر و دوام بالایی نیز دارند.

نسوز بودن در مزایا درب ضد سرقت نسبت به حفاظ

یکی از اتفاقاتی که در فضاهای بسته ممکن است به دلائل مختلف بیفتد آتش سوزی است. تکنولوژی، توانسته به خوبی در حوزه تولید مواد نسوز وارد شده و حضور این اتفاق را می توان در درب های ضد سرقت نیز مشاهده کرد. درب های ضد امروزی و مدرن، در برابر حریق و آتش مقاوم هستند و دچار سوختگی نمی شوند. این درب ها از ماده ای به نام گالوانیزه ساخته شده و شاید بدانید که یکی از خواص این متریال، سرعت کم در سوختن است.

جلوه و ظاهری زیبا و مدرن

یکی دیگر از مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ، جلوه و ظاهر زیبای آن است. امروزه شرکت هایی که در حوزه تولید درب ضد سرقت کار می کنند، به جلوه و ظاهری که درب باید داشته باشد، بهای زیادی می دهند. این خصوصیت و ویژگی باعث شده که طرح های درب ضد سرقت از تنوع و زیبایی قابل ملاحظه ای برخوردار شود و خریداران این امکان را داشته باشند که با توجه به سلیقه ای که دارند، دست به انتخاب بزنند. این درب ها با ظاهر و مدل بسیار زیبایی که دارند، می توانند جلوه و نمایی متفاوت در ورودی فضاهای بسته ایجاد کنند و این به علت طراحی خلاقانه ای است که در تولید درب ضد سرقت به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  بهترین درب ضد سرقت در تهران

قابلیت نصب دوربین

از دیگر مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ، قابلیت نصب دوربین است. وقتی دوربین ها نصب می شوند، می توان به راحتی افرادی که خارج از محل قرار دارند را مشاهده کرد و از ورود کسانی که غریبه هستند و یا کسانی که حس می شود ممکن است خطری برای افراد داخل منزل و یا محل کار ایجاد  کنند، جلوگیری کرد. این دوربین ها، قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و شما هر جایی که باشید می توانید به صحنه هایی که توسط این دوربین مشاهده می شود، دسترسی داشته باشد. با این مزیت نیز، باز هم امنیت موجود در محل به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

نیاز به کلید اصلی در مزایا درب ضد سرقت نسبت به حفاظ

از دیگر مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ، نیازمند بودن به کلید اصلی است. وقتی فردی می خواهد درب ضد سرقت را باز کند، باید حتما کلید اصلی درب را در اختیار داشته باشد. اگر از روی کلید اصلی نیز یک کپی ساخته شده باشد باز هم این درب باز نخواهد و به همین دلیل است که می گویند هیچگاه حفاظ های ساده، نمی توانند جای درب های ضد سرقت را به خوبی پر کنند. با وجود این مزیت، تنها راه حل باز کردن درب، حضور کلید اصلی است؛ زیرا کلید کپی نمی تواند درب با باز کند. با این مزیت نیز امنیت به خوبی در فضاهایی که درب ضد سرقت حضور دارد، جاری و ساری است.

صرفه جویی در مصرف انرژی

از دیگر مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ، صرفه جویی در مصرف انرژی است. امروزه، هزینه های ناشی از مصرف انرژی قسمت قابل توجهی از بودجه یک ماه خانواده را به خود اختصاص می دهد. برای مثال فصل زمستان را در نظر بگیرید؛ در این فصل، هوای داخل آپارتمان به دلیل وجود وسایل گرمایشی گرم است، حال اگر یک درب معمولی و بی کیفیت تعبیه شده باشد، می تواند باعث هدررفت گرما  شود. درب های ضد سرقت، مانند یک عایق عمل کرده و از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم جلوگیری کرده و بدین شکل می توانید صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در میزان مصرف انرژی داشته باشید.

بیشتر بخوانید  افزایش امنیت خانه با درب های ضد سرقت شیشه ای: راهنمای جامع

ایجاد امنیت در مزایا درب ضد سرقت نسبت به حفاظ

مهم ترین و اساسی ترین عاملی که باعث شده امروزه در اغلب فضاهای بسته و خصوصا در مجتمع های آپارتمانی درب ضد سرقت نصب گردد، چیزی جز ایجاد امنیت نیست. این درب ها با طراحی و متریال متفاوت که دارند از توانایی بسیار زیادی در ایجاد امنیت در محیط برخوردار هستند.

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید