دکوراسیون کافی شاپ

کافه ها و کافی شاپ ها، به عنوان پاتوق جوانان شناخته می شوند و امروزه تعداد آنها در سطح شهرها رو به افزایش گذاشته است. از خیابان هایی که در مناطق پایین تر شهری قرار گرفته تا خیابان هایی که در مناطق مرفه نشین یک شهر ساخته شده اند، می توان کافی شاپ هایی با دکوراسیون ها و دیزاین های متفاوت مشاهده کرد. هر یک از این کافه ها با ارائه خدمات مختلف سعی می کنند گوی سبقت را از دیگر رقبای خود دزدیده و در این میدان موفق عمل کنند. یکی از راهکارهایی که به مدیران کافه ها کمک می کند تا بتوانند مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب کنند توجه به دکوراسیون داخلی کافی شاپ است. بسیاری از ما دوست داریم وقتی به یک کافه می رویم با دیزاینی زیبا و خاص مواجه شویم. اگر این قانون و در کافی شاپ ها رعایت شود، تاثیر شگفت انگیزی بر روی جذب مخاطب خواهد داشت و افرادی که به صورت روزانه وارد کافه می شوند، افزایش پیدا خواهد کرد. در طراحی داخلی کافی شاپ به نکات ارائه شده در ادامه توجه نمایید.

خلاقیت در دکوراسیون کافی شاپ فراموش نشود

با کمک دکوراسیون کافی شاپ و استفاده از المان های خلاقانه، می توان یک فضای دوست داشتنی و صمیمی در داخل کافه به وجود آورد. خلاقیت، دست متخصصین این حوزه را به خوبی باز نگه داشته و به آنها امکان داده تا بتوانند با به کار بردن عناصر، جو موجود در یک کافه را تحت تاثیر قرار دهند. آویزان کردن چراغ آویزی و یا استفاده از المان هایی که به المان های سنتی مشهور هستند، می توانند مثالی از کاربرد خلاقیت و ایده های جدید در دیزاین داخلی کافه ها به شمار روند.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون دندانپزشکی

آثار هنری در دکوراسیون کافی شاپ به کار گرفته شود

یکی دیگر از کارهایی که می تواند باعث افزایش زیبایی در دکوراسیون کافی شاپ شود، اختصاص دادن یک قسمت از کافی شاپ به نمایش آثار هنری است. اگر یک کافه در شهری واقع شده که در آن آثار هنری به دست هنرمندان محلی ساخته می شوند، این، بهترین فرصت است تا توانمندی هایی که در منطقه قرارگیری کافه قرار دارد، عرضه گردد. این عمل، هم کمک می کند تا فضای یک کافی شاپ به زیبایی تحت تاثیر قرار گیرد و علاوه بر آن، از هنرمندان صنایع دستی نیز حمایتی در حد توان صورت خواهد گرفت.

در دکوراسیون کافی شاپ جاهایی دنج و آرام ایجاد گردد

کافه ها مکان های بسیار مناسبی برای زمان هایی هستند که یک فرد نیاز دارد تا در یک محیط آرام و دنج نشسته و فکر کند. اگر در دکوراسیون کافی شاپ، فضایی دنج فراهم گردد، بدون شک بازخوردی که از مخاطبان دریافت می شود، بسیار جالب توجه و شگفت انگیز خواهد بود. وجود این فضاها، ذهنیت و نگرش مشتری را از کافه تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای ایجاد این فضاهای دنج می توان از کاناپه ها و یا کوسن ها استفاده کرد.

سبک های دکوراسیون کافی شاپ

در اختیار داشتن یک کافه دنج و زیبا، شاید آرزوی اغلب انسان ها باشد. برخی افراد به دنبال آن هستند تا یک کافی شاپ کوچک، دنج و زیبا برای خود داشته باشند و بدین شکل محیطی آرام در اختیار هم نوعان خود قرار دهند. سبک های دکوراسیون کافی شاپ، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث متفاوت جلوه کردن یک کافه از دیگر کافه های موجود در شهر می شود. چند سبک رایج در دکوراسیون کافی شاپ، را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون مراکز درمانی

سبک سنتی

افرادی که عاشق فضاهای سنتی و نوستالژیک هستند از حضور در کافه هایی که سبک سنتی را برای دکوراسیون کافی شاپ انتخاب کرده اند، لذت می برند. در این سبک، سعی شده از المان هایی که در دهه های 50 و 60 عمومیت داشته، استفاده گردد. از جمله المان های سنتی این سبک می توان به قوطی های مخصوص نگهداری آرد و چای، صندوقچه های قدیمی، پرده هایی در سبک کلاسیک، اشیاء عتیقه و قدیمی و غیره اشاره کرد. صمیمیت یکی از ویژگی های بارز این نوع سبک به شمار می رود.

سبک ساده

سبک ساده که نام دیگر آن سبک مینیمال است با کمک المان های ساده، سعی می کند پیام خود را به مخاطب انتقال دهد. در دکوراسیون کافی شاپ هایی که از این سبک استفاده کرده اند نورپردازی ها بسیار ساده است و معمولا رنگ های به کار گرفته شده تک رنگ هستند. فضاهایی که مساحت زیادی ندارند، به خوبی می توانند از مزیت ها و امتیازات این سبک بهره ببرند.

سبک روستیک

در سبک روستیک، معمولا از چوب و یا متریال های دارای طرح چوب استفاده می شود. این عمل، محیط گرم و دوست داشتنی را در فضای کافه ایجاد می کند. با کمک اشیائی مانند گل و گیاه، سبدهای حصیری و یا چوب خام می توان این نوع سبک را تقویت کرد.

سبک مدرن

سبک دیگری که آن نیز رواج زیادی در دکوراسیون کافی شاپ دارد، سبک مدرن است. در این سبک وسایل مدرن، مبل هایی با رنگ های روشن، جزئیات فلزی درخشنده و براق به چشم می خورند. با کمک المان هایی همچون رنگ های هماهنگ و وسایل تزیینی مدرن می توان این سبک را برجسته تر و متمایزتر کرد.

بیشتر بخوانید  کابینت آشپزخانه جدید

سبک هیگ

از جمله مدرن ترین و جدیدترین سبک ها در طراحی دکوراسیون کافی شاپ، سبک هیگ است. هیگ به معنای شادی است و دیزاین هایی که با توجه به این سبک طراحی می شوند بر روی گرما و صمیمیت تاکید ویژه ای دارند. در این سبک از عناصری همچون فرش های مخمل، مبل راحتی و کوسن های کرکی استفاده می شود تا حس آرامش به مخاطب انتقال داده شود.

سبک صنعتی

سبک صنعتی از المان هایی که در کارخانه ها و یا فضاهای صنعتی استفاده می شود، الهام گرفته است. مبلمان، نورپردازی و المان های به کار گرفته شده و غیره با نگاهی به صنعت طراحی شده اند. تیرهای سقفی، عناصر نشیمن فلزی، لوله های فلزی و متفاوت بودن نورپردازی در تقویت و زیباتر شدن این سبک دخالت دارد. کابینت ها و یا قفسه های روشن به همراه یک پیشخوان صنعتی می تواند دکوراسیون کافی شاپ را به نحو بسیار شایسته ای تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید