درب ضد سرقت در بافق

-34%

درب ضد سرقت روکش راش

درب ضدسرقت لوکس روکش راش کد 30554

-34%

درب ضد سرقت روکش راش

در ضدسرقت لوکس روکش راش کد 30552

-18%

درب ضد سرقت لولا پیوت

در پیوت ضد سرقت ویلایی کد 30541

درب ضد سرقت لولا پیوت

در پیوت ضدسرقت ویلایی کد 30542

درب ضد سرقت لولا پیوت

درب پیوت ضد سرقت ویلایی کد 30540

 

درب فانوس  ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت روکش چوب راش، گردو، بلوط ، درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت لامینوکس و درب ضد سرقت پی وی سی با امکان ارسال به تمام نقاط استان از جمله درب ضد سرقت در ابرکوه، درب ضد سرقت در اردکان، درب ضد سرقت در اشکذر، درب ضد سرقت در بافق، درب ضد سرقت در بهاباد، درب ضد سرقت در تفت، درب ضد سرقت در خاتم، درب ضد سرقت در مهریز، درب ضد سرقت در میبد، درب ضد سرقت در یزد با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران

ویژگی های درب ضد سرقت در بافق

  • درب ضدسرقت سخت نکشن است و ما این اطمینان را به شما می دهیم کسی نمی تواند قفل این دربها را بشکند و یا وارد ان شود.
  • برای بازکردن درهای ضد سرقت حتما نیاز است که کلید اصلی درب ضد سرقت باشد.بر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها ، درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد .
  • امکان نصب انواع دوربین های الکترونیکی و چشمی بر روی درب های ضد سرقت و امکان متصل کردن آن به اینترنت
  • دربهای ضد سرقت کامل ضد حریق می باشد.
  • درب های ضد سرقت عایق صوتی هستند.
  • با توجه به استفاده از روکش چوب در درب های ضدسرقت ، زیبایی کارآمدی به طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می دهد.
  • درب ضد سرقت دارای قابلیت ساخت در انواع تک لنگه و یک و نیم لنگه و دولنگه و بیشتر را دارد. این دربها دارای دو ابعاد استاندارد 110 و 105 سانتیمتر در 210 سانتیمتر می باشد، که اندازه درب ورودی بدون احتساب چهارچوب بین 92 سانتیمتر تا 96 سانتیمتر است.
  • جنس رویه این درب لوکس ضد سرقت از روکش چوب راش، pvc، لامینوکس می باشد.روکش های قابل ارائه در ساخت درب ضد سرقت به صورت روکش چوب ( روکش راش و گردو) روکش ملامینه، روکش لامینوکس و روکش پی وی سی می باشد و در انواع رنگ های فندقی سیر، فندقی روشن، ماهگونی سیر، ماهگونی روشن، گردویی، عسلی ، ونگه، طوسی و سفید قابل ارائه است.
  • پروفیل و فلز استفاده شده در درب های ضدسرقت فانوس با استفاده از بهترین متریال ها از کارخانجات معتبر داخلی می باشد.
  • ورق استفاده  شده در ساخت درب های ضد سرقت در بافق همگی دارای استاندارد های کیفیت بین المللی می باشد.
  • قفل و یراق استفاده شده در این درب ضد سرقت تماما کاله ترکیه و 5 کلید می باشد
  • در ضدسرقت فانوس به دلیل یکپارچه ساختار داخلی آن دارای مقاومت بالایی می باشد
  • اندازه چهارچوب درب های ضد سرقت فانوس در انواع 14و 18 میلیمتر قابل عرضه می باشد.کلیه درب های ضد سرقت ارائه شده در درب فانوس دارای چهارچوب های ثابت و یا کشویی به سفارش مشتری با رویه 12 میلی متر ترک با استفاده از رنگ پلی اورتان یا رنگ اتومبیل به سفارش مشتری می باشد، که قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک را متفاوت میکند.
  • ورق داخلی این درب ضد دیلم فانوس در ضخامت 1.5 میلیمتر و به صورت کرکره ای و سرتا سری می باشد.
  • جوشکاری درب ضدسرقت در بافق با ماشین آلات پیشرفته انجام می پذیرد که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد .
  • نوار درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات، در اطراف درب های ضد دیلم از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است .
  •  پین های گاوصندوقی سه تایی
  • قفل پشت بند کاله ترک
  • ورق فولادی فورمینگ شده سرتاسری داخل چهار چوب
  • تسمه فولادی سرتاسری
  • چشمی و درکوب کاله ترک
بیشتر بخوانید  درب ضد سرقت در کیار

روش های خرید درب ضد سرقت در بافق

برای خرید درب سرقت در بافق، دو راه پیش روی شما قرار دارد. در یکی از روش ها، می توانید به فروشگاه های سطح شهر بافق که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه کرده و درب ضد سرقت را خریداری کنید. در این فروشگاه ها، می توانید مدل های موجود را ملاحظه کرده و موردی که تصور می کنید هم از نظر طرح و هم از نظر بودجه با شرایط شما هماهنگی و تناسب دارد را خریداری نمایید. معمولا در فروشگاه ها، به دلیل محدودیتی که از نظر فضا و وسعت وجود دارد، نمی توان تمام مدل های موجود در بازار را جمع آورید، مشاهده و خریداری کرد و این می تواند یکی از عیوب خرید به صورت حضوری باشد.

در روش دیگر، افراد می توانند به وب سایت هایی که درب های ضد سرقت به فروش می رسانند مراجعه کرده و خرید را به صورت اینترنتی انجام دهند. یکی از مزیت های خرید اینترنتی درب ضد سرقت در بافق به این صورت، مشاهده تمام مدل های درب ضد سرقت است. وب سایت ها با محدودیت های مکانی مواجه نیستند و به همین دلیل می توانند تصویری از تمام درب ها را در خود داشته باشند. بدین شکل، یک مشتری می تواند با اشراف کامل نسبت به درب های موجود در بازار و تماشای آنها، طرح و یا مدلی که مد نظرش است را خریداری کند. موضوعی که لازم است در این بین به آن توجه کرد، خرید از سایت ها و فروشگاه هایی است که معتبر هستند و قصد کلاهبرداری از شما را ندارند. برای اطمینان از این موضوع، بهتر است به سراغ وب سایت های که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند بروید و خرید اینترنتی را از این تولیدکنندگان انجام دهید. با این راهکار، هم قادر خواهید بود یک محصول با کیفیت و درجه یک را بدون خارج شدن از منزل، خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  درب ضد سرقت در ورامین

تولید و فروش انواع درب ساختمانی

فروش و تولید انواع درب ساختمان شامل درب ضد سرقت شامل ( درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت لوکس، در ضد سرقت ایران) درب ABS ، درب ضد آب ( درب abs ساده و درب پلی وود) درب HDF ( درب اچ دی اف ساده، درب hdf روکش pvc، درب HDF روکش ملچ و رنگی) درب MDF ( درب روکش طبیعی، درب شیشه خور، درب لامینوکس ، درب پولیشی ، درب mdf برجسته،  ) درب تمام چوب، درب کمدی، درب لیزری خام و رنگ شده، درب آکوستیک (عایق صدا) در ضد حریق ، چهارچوب درب اتاقی، چهارچوب کمد دیواری، درب PVC (درب پی وی سی برجسته، درب pvc برجسته نگین دار، درب روکش pvc در انواع ضخامت) درب HPL، درب ملامینه ، درب فلزی ، درب آکاردئونی ، درب آلومینیوم ، درب UPVC ، درب استیل ، درب ضد خش ، درب cnc ، درب اتاق خواب، درب لابی، درب کلاسیک  با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان تحویل

 

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید