دکوراسیون خشکبار فروشی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید خشکبار به مغازه ای بروید و از دکوراسیون خشکبار فروشی خوشتان آمده باشد؟ معمولا نمی توان برای زیبایی دکوراسیون های داخلی تنها بر روی یک موضوع خاص تکیه کرد و عنوان کرد که استفاده از این المان خاص باعث شده که این چیدمان بسیار زیبا به نظر آید. مجموعه ای از عوامل در کنار هم قرار داده می شوند تا مغازه ها و دکوراسیون آنها، توجه مخاطبان و افرادی که به محوطه فروشگاه وارد می شوند را به خود جلب کند.

 

دکوراسیون خشکبار فروشی باید چگونه باشد

شاید برای برخی جالب به نظر آید که آیا یک مغازه خشکبارفروشی هم نیاز به دکوراسیون داخلی دارد؟ آیا اصول و قواعد خاصی به هنگام چیدمان این گونه مغازه ها رعایت می شود؟ جواب این سوال را می توان این گونه داد که بله؛ کلیه مغازه هایی که با مشتریان و انسان ها در ارتباط هستند باید به دکوراسیون داخلی خود توجه کنند. فرقی نمی کند که فروشگاه خشکبار فروشی داخل یک پاساژ قرار دارد، در یک بازار سنتی واقع شده یا در یکی از خیابان های اصلی شهر قرار گرفته؛ در هر صورت برای آنکه رضایت مشتریان و تمایل آنها برای ورود به مغازه افزایش پیدا کند، توجه به دکوراسیون داخلی لازم و ضروری است.

حفظ سادگی در دکوراسیون خشکبار فروشی

زمانی که یک فرد و یا مشتری وارد یک فروشگاه خشکبار می شود با قفسه هایی که در آنها آجیل قرار داده شده، رو به رو می شود. معمولا بهترین پیشنهادی که برای دکوراسیون خشکبار فروشی توصیه می شود حفظ سادگی در آن است.

بیشتر بخوانید  اصول دکوراسیون خانه

برای مثال، ساختن قفسه ها با چوب و نصب آنها بر روی دیوار، یکی از رایج ترین کارهایی است که می توان برای دیزاین داخلی یک فروشگاه خشکبارفروشی ارائه کرد.

اگر در مغازه های این چنینی، همه چیز در جای خود قرار گرفته و نظم و ترتیب در قرار دادن اجناس به چشم بخورد، راهکاری بسیار عملی و کارگشا به کار گرفته شده تا نظر افرادی که از بیرون مغازه در حال رفت و آمد گذر هستند، به داخل مغازه جلب گردد. یادتان باشد که به کمک دکوراسیون داخلی می توانید کاری کنید که رهگذران اگر به چیزی هم نیاز نداشته باشند و برای خرید خشکبار برنامه ریزی نکرده باشند، به مغازه شما وارد شده و خرید کنند.

در دکوراسیون خشکبار فروشی خلاقیت به کار ببرید

از دیگر مواردی که می تواند باعث افزایش زیبایی دکوراسیون خشکبار فروشی شود، خلاقیت است. افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند به خوبی از عهده این موضوع برخواهند آمد و قادر خواهند بود یک چیدمان بسیار زیبا و جذاب داخل فروشگاه ایجاد کنند.

برای ایجاد خلاقیت هم می توان از روش های مختلف و متفاوتی استفاده کرد. مثلا می توان شکل قفسه هایی که در اغلب فروشگاه های این چینی استفاده می شود را تغییر داد و المان هایی از سبک سنتی را در آن به کار برد. می توان سبک مدرن و اصولی که در این سبک رعایت می شود را مورد استفاده قرار داد، با المان های خلاقانه ترکیب کرد و در حوزه دکوراسیون خشکبار فروشی یک سبک زیبا و جدید به وجود آورد.

بیشتر بخوانید  قیمت کابینت های گلاس

محصولات به شیوه ای درست باید در معرض دید قرار گیرند

معمولا کیفیت آجیل و خشکبار با توجه به ظاهر آنها تعیین می شود. اگر چینش محصولات به شکلی باشد که یک مشتری نتواند ظاهر آن را مورد بررسی قرار دهید، میزان فروش و میزان رفت و آمد افراد نیز به شدت کاهش پیدا می کند. بنابراین خوب است زمانی که می خواهید محصولات را  در فروشگاه بچینید، به این موضوع نیز توجه داشته باشید. البته این موضوع به این معنا نیست که بهداشت مواد غذایی به خطر بیفتد. سعی کنید با کشیدن یک سلفون بر روی اجناس، به افراد اجازه ندهید آنها را لمس کرده و باعث کثیف و آلوده شدن مواد شوند. کار دیگری که می توانید در این راستا انجام دهید انتخاب قفسه هایی است که یک درب شیشه ای بر روی آنها قرار داده شده است. این شکل قفسه بندی هم باعث می شود که مشتریان به راحتی بتوانند آجیلی که مدنظر دارند را بررسی کنند و هم از آلوده شدن آنها جلوگیری به عمل می آید.

در دکوراسیون خشکبار فروشی از رنگ ها استفاده کنید

رنگ ها و قدرتی که آنها بر روی تصمیم گیری ها دارند را فراموش نکنید. برخی رنگ ها اگر در دکوراسیون خشکبار فروشی به کار برده شوند می توانند باعث جلب توجه مشتری شده و او را برای خرید تشویق کنند. استفاده از رنگ هایی که می تواند اشتهای فرد را تحریک کند گزینه مناسبی برای دکوراسیون خشکبار فروشی به شمار می رود.

یکی از رنگ هایی که توصیه می کنیم در دکوراسیون مغازه های خشکبارفروشی استفاده کنید، رنگ قرمز است. این رنگ یک رنگ اشتها آور است و افرادی که وارد یک مغازه می شوند را می تواند وادار به خرید کند. سعی کنید در استفاده از این رنگ در مغازه و فروشگاه، حد تعادل را رعایت کرده و زیاده روی نکنید.

بیشتر بخوانید  کابینت ممبران

از دیگر رنگ هایی که آن نیز تاثیر خوبی بر روی افزایش فروش خشکبار دارد، رنگ نارنجی است. این رنگ نیز می تواند اشتهای افراد را به صورت کاذب افزایش دهد و باعث شود که افراد برای خرید اشتیاق بیشتری از خود نشان دهند. اگر دقت کرده باشید می بینید که کارخانه هایی که در حوزه تولید تنقلاتی مانند پفک و چیپس فعالیت می کنند، از رنگ زرد در بسته بندی های خود استفاده می نمایند. اگر شما نیز این رنگ را در مغازه و دکوراسیون خشکبار فروشی به کار ببرید، احتمال آنکه درصد فروش شما بیشتر شود، وجود دارد.

رنگ سبز نیز می تواند تغییری دلنشین در دیزاین داخلی فروشگاه خشکبارفروشی ایجاد کند. این رنگ همراه با صمیمیت و امید به زندگی است  و معمولا در فضاهایی که در آنها از این رنگ استفاده شده، افراد احساس غربت نکرده و راحت تر با آن ارتباط می گیرند. از این رنگ استفاد کرده و سعی کنید مشتریان خود را داخل مغازه نگه دارید. این رنگ به مشتریان کمک می کند تا تحملشان افزایش پیدا کرده و حتی اگر داخل فروشگاه نیز ازدحام زیادی وجود داشته باشد، مغازه را به راحتی ترک نخواهند کرد.

 

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید