دکوراسیون سبک مدرن

دکوراسیون سبک مدرن یکی از انواع سبکهای طراحی دکوراسیون میباشد که در اواسط قرن بیستم رواج پیدا کرد. این سبک دارای چیدمان منظمی که باعث ایجاد آرامش و زیبایی و میشود. این سبک با معماری امروز و زندگی آپارتمان نشینی همخوانی دارد .

انواع دکوراسیون سبک مدرن

یکی از خصوصیات مهم در سبک دکوراسیون مدرن این است که دارای پنجره های بزرگ هستند . این ویژگی باعث شده است که فضای خارج را به راحتی مشاهده کنیم و نور کافی نیز به فضای داخلی برسد و از نور طبیعی نهایت استفاده را میتوان برد. رنگهایی که در این سبک به کار برده میشود خنثی و یا تیره میباشد. در این سبک وسایل کمی استفاده میشود و بیشتر وسایلی که در این سبک به کار برده میشود از جنس فلز، شیشه و سنگ میباشد .استفاده از اشکال هندسی و منحنی در این سبک جایگاه ویژه ای دارد.

دکوراسیون سبک مدرن اتاق نشیمن:

از آنجاییکه در دکوراسیون سبک مدرن مدل مبلمانها بسیار خاص هستند طراحان بسیاری برای طراحی مبل ها و وسایل این سبک تلاش کردند تا وسایلی بسیار زیبا در این سبک به کار برده شود که اغلب این وسایل گران قیمت میباشند ولی نوع فیک این مبل ها در بازار وجود دارد که به اندازه اصل ان زیبایی و کارایی دارد و با توجه به اینکه در سبک مدرن وسایل بسیار کم است و این سبک با شلوغی مخالف است نباید از تعداد مبلمان زیادی استفاده کرد .
با در نظر گرفتن این موضوع که فضای داخلی در دکوراسیون مدرن طبیعی و ارگانیک میباشد هماهنگ کردن ان با وسایل دیگر زیاد دشوار نیست .

بیشتر بخوانید  دکوراسیون مطب

اشکال هندسی برجسته و زیبا و نقش هایی که غریب هستند به سبک مدرن جذابیت و گیرایی خاصی بخشیده است .در این سبک از پارچه هایی که داری بافتی سنگین مثل کرباس و کش باف است استفاده میشود .این پارچه ها در این سبک  طرفداران زیادی دارند و دارای تنوع در رنگ و طرح میباشند.
از آنجاییکه وسایل روشنایی در دکوراسیون سبک مدرن مرکز توجه میباشد باید لوازم روشنایی از ویژگی خاص و زیبایی برخوردار باشد.

دکوراسیون سبک مدرن آشپزخانه:

در دکوراسیون سبک مدرن در آشپز خانه ها از وسایل براق و جدید که درخشان هستند استفاده میشود در این سبک کابینتها دارای درهای ورقه ای هستند و اپن آن دارای لبه ساده میباشد و از وسایل شلوغ در آن استفاده نشده است . و دیوار بین کابینت ها باید رنگ شود و برای کفپوش میتوان از چوب پنبه استفاده کرد .
در دکوراسیون سبک مدرن میتوان از آثار هنری ویژه این سبک نیز استفاده کرد و به آسانی میتوان این وسایل را از فروشگاههای مخصوص وسایل هنری تهیه کرد .در سبک مدرن بیشتر از تلفیق رنگ های گرم که تمایل به رنگ های چوبی دارند استفاده نمود .در در ترکیب رنگها در سبک مدرن محدودیت و قوانین خاصی وجود ندارد و میتوان هر رنگی را با رنگ دیگر ترکیب کرد .

دکوراسیون سبک مدرن حمام و سرویس بهداشتی:

نور پردازی در این فضا باید ملایم باشد و روی دیوار آینه نصب میشود و رنگهایی که استفاده میشود آبی ،بنفش ،سبز و نارنجی میباشد که باعث آرامش روحی و جسمی میگردد و محدود به رنگ سیاه و سفید نمیباشد .

بیشتر بخوانید  خصوصیات دکوراسیون فرانسوی

دکوراسیون سبک مدرن اتاق خواب :

در این سبک میتوان برای اتاق خواب از یک تخت با ارتفاع کم استفاده نمود و دو پاتختی تهیه کرد و دو چراغ روی آن ها قرار داد و میتوان دیوار را نقاشی کرد و یا کاغذ دیواری کشید و لوستر نصب نمود و برای تزیین بیشتر میتوان از مجسمه نیز استفاده کرد و استفاده از قالیچه هم در اتاق خوب میباشد و یا حتی میتوان از یک میز آرایشی مدرن با یک صندلی که سبب زیبایی و جذابیت بیشتر میشود استفاده کرد.

دکوراسیون سبک مدرن اتاق پذیرایی :

در این سبک میتوان برای دکوراسیون این فضا از کاناپه و مبل و یک میز در جلوی آنها استفاده کرد .یک میز نا هار خوری ، تلویزیون و لوازم دکوری دیگر استفاده نمود . برای بیشتر مدرن نشان دادن اتاق پذیرایی میتوان از چند شمع روشن نیز استفاده کرد مبل کلاسیک و استیل مناسب این سبک نمیباشد و باید مبل راحتی تهیه کنید .

سبک مدرن مراکز درمانی :

در مراکز درمانی و کلینیک هایی که به این سبک طراحی شده رنگ غالب اصولا سفید میباشد و میتوان در بخش پذیرش از سنگ مرمر با رگه های خاکستری استفاده نمود که باعث میشود این قسمت بزرگتر و برجسته تر دیده شود و در اتاق های درمان میتوان از چوب استفاده نمود تا فضایی گرم و صمیمانه ایجاد کرد و اتاق پزشک و اتاق درمان را میتوان بوسیله پارتیشن از هم جدا کرد .با استفاده از این سبک هم فضا زیبا میشود و هم آراستگی خاص و نظم باعث آرامش بیمار و تسلط پزشک میگردد.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون دندانپزشکی

دکوراسیون مغازه و فروشگاه :

طراحی به سبک مدرن در بین مغازه داران محبوب و دارای طرفداران زیادی است و  اجرای این دکور کم هزینه و مقرون به صرفه میباشد و طراحی به این سبک نیازمند خلاقیت است.میتوان سقف را با کناف پوشاند و از نور مخفی ذر آن استفاده کرد که این کار باعث جذابیت فضا میشود و استفاده از رنگ سبز حس آرامش و اطمینان را به مشتری القا مکند و از فرم های منحنی و هندسی میتوان در مغازه ها و فروشگاهها استفاده نمود و پارچه های رنگی برای ویترین و رنگ سفید در قسمتهای مختلف زیبایی چمگیری به فضا میبخشد .

به طور کلی در  این سبک  از وسایل کمی استفاده میشود و مبلمان دارای خطوط صاف و ساده هستند و کوسن ها به شکل هندسی ساده میباشند و روکش مبل ها به رنگ خنثی یا سیاه و سفید میباشد و قالی هایی که در این سبک استفاده میشود باید دارای اشکال ساده با خطوط صاف میباشد در کل این سبک طرفداران زیادی دارد و با زندگی امروزی سازگاری زیادی دارد

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید