خصوصیات دکوراسیون ترانزیشنال یاانتقالی

دکوراسیون ترانزیشنال یا انتقالی دو سبک دکوراسیون سنتی و مدرن با هم ترکیب میشوند و فضایی یکپارچه و هماهنگ را بوجود می آورند چون در این سبک محدودیتی وجود ندارد و آزادی عمل در انتخاب مبلمان  و دکوری ها این سبک را جذاب و پر طرفدار کرده است .در این سبک از وسایل و مبلمان دو دکوراسیون  مدرن وسنتی برای چیدمان خانه استفاده میشود و محیطی گرم و آرام بخش را ایجاد میکند.

در دکوراسیون  داخلی این سبک از رنگ های خنثی و مات به عنوان رنگ اصلی استفاده میشود که به رنگ های دکوراسیون مدرن نزدیک میباشد

رنگ دیوار ها خاکستری مات انتخاب میشود و برای رنگ پرده و مبل وفرش از رنگ های قهوه ای ، کرم ، خاکی ،سفید عاجی و سفید مایل به خاکستری استفاده میشود . تنوع رنگ در این سبک باعث میشود که فضاکسل کننده نشود. در انتخاب مبل برای این سبک باید به راحتی آن توجه کرد و اصولا مبل های بزرگ و مستحکم انتخاب میشود که حس راحتی بیشتری را دارا باشند در این سبک میتوان از ترکیب دو مبل راحتی و کلاسیک در کنار هم استفاده نمود .
جنس وسایلی که درا ین سبک استفاده میشود از وسایل موجود در طیعت مثل چوب ،سنگ و چرم الهام گرفته شده است . برای پوشش کف خانه میتوان از گرانیت استفاده نمود .
میتوان در این سبک از پتوهای گل برجسته ، کوسن های مخملی و فرش های طرحدار استفاده نمود .
در دکوراسیون ترانزیشتال یا انتقالی  از پرده های چیندار کلاسیک استفاده میشود و پرده های خیلی تجملاتی یا خیلی ساده کاربردی ندارد .

بیشتر بخوانید  دکوراسیون پسرانه

کاربردهای دکوراسیون ترانزیشنال در دکوراسیون داخلی :

آشپز خانه در سبک انتقالی :

دراین سبک از لوازم و سایل سبک سنتی در کنار وسایل مدرن استفاده میشود برای کابینتها نیز همین روش پیاده میشود از کابینتهای کلاسیک در کنار کابینت MDF استفاده میشودمثلا میتوان از لوستر مدرن و پیشخوان های استیل کنار کابینت های کلاسیک استفاده نمود و از اهمیت قرار دادن گل و گیاه در مسیر طبیعی نور پنجره ها نباید غافل شد و آشپزخانه ای جذاب و چشم نواز ایجاد کرد .

دکوراسیون اتاق خواب در دکوراسیون ترانزیشنال :

در این بخش باید به طرح و نقش دکوریجات و رنگ توجه بسیاری نمود .میتوان از تخت کلاسیک در میز پاتختی مکعبی یا اباژور فلزی مدرن استفاده نمود.در این بخش استفاده از یگ فرش با رنگ روشن اهمیت خاصی دارد و میتوان از دو مبل تک نفره در صورت داشتن فضا استفاده نمود .

دکوراسیون اتاق پذیرای در سبک انتقالی :

در این سبک میتوان از یک میز ناهار خوری کلاسیک چوبی استفاده کرد و از مبل های راحتی که هم زیبایی و هم کارایی درست نمود .استفاده از لوسترها یا چلچراغ های کریستالی با پایه کروم کاری شده در این سبک جلوه ای زیبا به فضا میدهد .بهتر است از کف پوش و یا فرش های مدرن استفاده شود و در استفاده از دکوریجات باید حد اعتدال بین سنتی و مدرن رعایت شود .

سرویس بهداشتی :

در این دکوراسیون بهنر است حمام با ساختار قدیمی طراحی شود و از وسایل مدرن برای تکمیل آن استفاده شود و استفاده از طرح آجر برای کاشی کاری گزینه مناسبی میباشد و اگر کف سرویسها متضاد با دیوارها انتخاب شود از حالت یکنواختی و کسل کننده بودن خارج میشود .

بیشتر بخوانید  دکوراسیون قنادی

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید