ثبت سفارش:در این مرحله درب مورد نظر خود را با توجه به محصولات موجود انتخاب نمایید و اقدام به ثبت سفارش و و پرداخت کنید.
اندازه گیری: اگر اندازه دربهای خود را دارید و یا با توجه به راهنمای اندازه گیری ، اقدام به اندازه گیری درب های مورد نیاز خود کنید و در نهایت در بخش یادداشت سفارش ، ابعادتان را به ما اطلاع دهید، در غیر اینصورت نسبت به اندازه گیری دربها کارشناسان ما با شما تماس می گیرند .لازم به ذکر است روز اندازه گیری دربهای روز شنبه هر هفته می باشد ، بدیهی است جهت ثبت سفارش و هماهنگی برای اندازه گیری حداقل 48 ساعت قبل باید خرید نهایی شده باشد .
ساخت درب: پروسه ساخت درب، با توجه به اینکه ابعاد درب ها به سفارش شما ساخته می شود 14 روز کاری می باشد و این زمان فقط مربوط به نوبت ساخت درب ساختمان می باشد . نوبت اندازه گیری، جزء این تایم نمی باشد، بدیهی است که اندازه گیری دربها توسط خودتان با توجه به راهنمای اندازه گیری ما ، سرعت کار و تحویل را جلو خواهد انداخت.
بسته بندی: دربهای داخلی ساخته شده در دکوراسرون داخلی فانوس توسط نایلون حباب دار بسته بندی می شوند، درب های ضد سرقت نیز به همراه چهارچوب، قفل و یراق الات تماما توسط نایلون حباب دارد و جعبه کارتی بسته بنی می گردد.
تحویل در محل: کلیه سفارشات درب ساختمان دکوراسیون داخلی فانوس برای محموله های شهرستان توسط باربری و به صورت پس کرایه می باشند، برای محصولات تهران و حومه توسط وانت های مخصوص حمل درب های ساختمانی می باشد. کرایه حمل و نقل در شهر تهران بسته به مسافت محل تحویل تا کارخانه ما بین 300000تومان تا 350000تومان است و بر عهده کارفرما می باشد.

نصب درب های ساختمانی:

بعد از تحویل کالا نصاب های معتمد ما طی حداکثر 48 ساعت بعد از تحویل به محل مورد نظر اعزام میگردند . لازم به ذکر نصب کله دربا فقط مربوط به شهر تهران و حومه می باشد . هزینه نصب دربهای داخلی بسته به نوع درب بین 300000تومان تا 350000تومان است، قفل و یراق بر عهده کارفرما می باشد.
هزینه نصب دربهای ضد سرقت در صورتی که چهار چوب و تمامی موارد مطابق با سازه های درب ضد سرقت باشد 500000تومان است و در صورتی که پروزه نیاز به تخریب و بازسازی جهت جایگزین کردن درب های ساده با درب ضد سرقت را داشته باشد . هزینه ان بین 1000000 تومان تا 1500000تومان است/