شرایط اخذ نمایندگی درب ضد سرقت و درب اتاق

دکوراسیون داخلی فانوس آماده همکاری و اعطای نمایندگی به شما عزیزان می باشد . اخذ نمایندگی از این دکوراسون داخلی فانوس دارای شرایطی می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم .

نمایندگی فروش نمایندگی یک شرکت یا فرد است. نماینده فروش با هدف فروختن محصولات و برای کسب سود، محصولات شرکت یا فرد دیگر را به نمایندگی از آن فرد یا شرکت به فروش می‌رساند. معمولاً در این روش از تجارت نمایندگی فروش با خرید محصولات از شرکت یا فرد اصلی با قیمت کمتر از قیمت بازار، به فروش محصولات اقدام می‌کند تا به این ترتیب ضمن افزایش فروش و برند شرکت اصلی، نمایندگی فروش نیز به سود و درآمد برسد. در این نوع از تجارت به این دلیل که نماینده فروش محصولات را از فرد یا شرکت خریداری و سپس نسبت به فروش آن‌ها اقدام می‌کند، ممکن است نمایندگی فروش با تغییرات بازار دچار ضرر یا سود شود. لازم به ذکر است این نوع از تجارت با بازاریابی متفاوت است.

  1. نماینده فروش باید امکانات پخش محصولات از قبیل پرسنل، انبار، وسائل نقلیه، تلفن و فکس جهت توزیع و سایر موارد مورد نیاز را داشته باشد و یا در اسرع وقت اقدام به تهیه ی آن ها کند .
  2. عدم پرداخت به موقع وجه چک های صادره و عدم انجام به موقع تعهدات کاری از طرف نماینده به ترتیب براساس وجه باقیمانده، مشمول جریمه ، دیرکرد ، فسخ قرارداد و کارکرد نقدی می گردد .
  3. نماینده باید در اولین فرصت و قبل از اخذ سفارش، اطلاعات خود را اعم از موجودی و قیمت ها به روز نماید.
  4. تمامی سفارشات درب ضد سرقت و قیمت ها ، تحویل درب کارخانه بوده و هرگونه مسئولیت حمل و نحوه ارسال و هزینه آن بر عهده نماینده می باشد.
  5. نماینده باید بعد از عقد قرارداد با مشتری بلافاصله فرم سفارش مربوط به قرارداد را تکمیل و به کارخانه ارسال نماید تا نسبت به ساخت سریع سفارشات اقدام گردد و در فاصله تولید و ارسال سفارشات، مبلغ سفارشات را به صورت نقد، در وجه کارخانه پرداخت کند . لازم به ذکر است ارسال سفارشات منوط به اعلام وصول حسابداری کارخانه مبنی بر دریافت اسناد مالی سفارش می باشد.
  6. نماینده حق فروش محصولات را خارج از محدوده تعیین شده ندارد مگربا اطلاع و توافق کارخانه.
  7. نماینده حق فروش و یا دریافت نمایندگی از سایر کارخانه های همکار در ردیف محصولات ارائه شده در این کارخانه را ندارد.
  8. نماینده حق تحمیل کالای دیگر را همراه با کالاهای کارخانه به خریدار ندارد. کرایه حمل و هزینه های تخلیه و توزیع، مالیات، بیمه و سایر هزینه های پیش بینی نشده در محل نمایندگی به عهده نماینده می باشد.
  9. نماینده بدون اطلاع کارخانه حق واگذاری تمام یا قسمتی از نمایندگی خود را به غیر ندارد.

تعهدات کارخانه درب ضد سرقت

زمان ساخت سفارشات پس از دریافت برگ سفارش توسط کارخانه، طبق زمان بندی اعلام می شود که این زمان می تواند با توافق طرفین کم یا زیاد شود. لازم به ذکر است کارخانه در مورد عواقب و ضرر عدم ارسال به موقع برگ سفارش از خود سلب مسئولیت می نماید.

کارخانه موظف است پس از دریافت سفارش از نماینده در کوتاه ترین مدت و رعایت نوبت بر مبنای موجودی نسبت به ارسال کالا اقدام و فاکتور فروش صادر و برای نماینده فکس و سپس ارسال نماید. مگر در شرایط خاص که امکان تولید فراهم نباشد.

مدارک لازم جهت اخذ نمایندگی درب ضدسرقت فانوس

  1. کپی شناسنامه
  2. کپی کارت ملی ( پشت و رو )
  3. کپی پروانه کسب
  4. کپی سند یا اجاره نامه فروشگاه
  5. فرم درخواست نمایندگی
  6. چند عکس با کیفیت و واضح از داخل و بیرون فروشگاه از زوایای مختلف
  7. تمامی مدارک درخواستی باید واضح و خوانا باشند .

دلیل قیمت ارزان تر محصولات درب ضدسرقت فانوس

  • تولید کلیه متريال و مواد اولیه تولید درب ضد سرقت در داخل کارخانه
  • تولید از صفر تا صد درب ضد سرقت در داخل کارخانه
  • تولید انبوه که منجر به کاهش هزینه تولید می شود
  • مدیریت صحیح بهروری و گزارش ماهانه و دقیق به منظور بهبود منظم سیکل راندمان تولید
  • فروش فقط از طریق دفتر شرکت و حذف واسطه ها
  • کم کردن هزینه های جاری و تبلیغات و اختصاص آنها برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی که خود بهترین تبلیغ موثر برند ماست.
  • رضایت به سود حداقلی جهت کسب فروش بیشتر و توسعه بازار