کفپوش و پارکت

نصب کفپوش و پارکت

نصب کفپوش و پارکت خانه جزء مهمترین بخشهای دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود؛ با تغییر دادن رنگ و نوع کفپوش به راحتی می توان بر دکوراسیون تاثیر گذاشت، نوع کفپوش خانه می تواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد چه برای کف پذیرایی ، کف سالن ، کف سرویس بهداشتی و … هر کدام کیفیتی متمایز را می طلبد.

انواع کفپوش

کفپوش ها دارای طیف های وسعی می باشند که هر یک دارای کارایی های خاص خود هستند، به طور کلی کفپوش به رویه و لایه هایی روی کف و روی کف یک ساختمان یا هر مکان دیگری گفته می شود. کفپوش ها انواع مختلفی دارند مثل کفپوش سه بعدی, کفپوش اپوکسی و … . به دلیل این که در این نوشتار این موارد به صورت کامل درج شده اند.

نصب سنگ کف

نصب و راه اندازی انواع سنگ کف ایرانی ، خارجی ، مصنوعی و چینی در ابعاد مختلف مربع و مستطیل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، نصب سنگ کف از انواع مختلف ایرانی ، ایتالیایی، چینی و مصنوعی ، مناسب برای انواع دکوراسیون داخلی سالن های پذیرایی، لابی ، حمام و آشپزخانه می باشد.

یکی از دلایلی که بناهای باستانی و قدیمی هنوز هم ماندگار و پابرجا هستند، استفاده از ساختاری محکم و ماندگار است.اگر تصمیم دارید خانه ای را طراحی کنید که سالیان سال در آن زندگی کنید استفاده از کفپوش سنگی و محکم گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. سنگ ها به نسبت مواد و مصالح دیگری از جمله چوب که با گذشت زمانی باید دوباره بازسازی و صیقل داده شود، با گذر مدت زمان و سالیان طولانی احتیاج به نگهداری بسیار کمی دارد.

بیشتر بخوانید  نقاشی ساختمان

نصب سرامیک کف

فروش و نصب انواع سرامیک کف، سرامیک دیواری از برند های معتبری ایرانی و خارجی مانند سرامیک یزد و تبریز در ابعاد مختلف و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت. نصب سرامیک کف حمام و کاشی های مورد استفاده در کف حمام و سرویس بهداشتی، نصب سرامیک آشپزخانه و نصب سرامیک دیواری در انواع کیفیت و رنگ و سایز و طرح و بافت و شکل وجود دارند و تنوع انتخاب را زیاد می نمایند .
انتخاب سرامیک کف حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد .
بهتر است کف پوش حمام از جنس سرامیک باشد زیرا هم بادوام تر است ، هم تمیز کردن آن راحت است ، هم نسبت به رطوبت حساس نیست و در موقع خیس شدن هم چندان لیز نمی باشد . حتما توجه داشته باشید سرامیک انتخابی برای حمام از نوع لیز نباشد .
سرامیک یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش بوده و به علت زیبایی اش اخیرا استفاده از آن بسیار متداول گردیده است. سرامیک از محصولا عمده خاک رس و سفال به شمار رفته که سطح آن با یک لایه از لعاب مات، نیمه براق و یا براق رنگی پوشیده شده است.
سرامیک پس از پخت در کوره بر اساس کیفیت درجه بندی می گردد. ضخامت سرامیک بین 4 تا 12 میلی متر بوده و سطح زیر آن ها نیز زلر می باشد که با استفاده از ملات به کف می چسبانند. دور سرامیک را معمولا با دوغاب ماسه سیمان پر می نمایند.
با این همه گفتنی است که سرامیک معایبی نیز دارد. به عنوان مثال در فصل سرما احتمالا سرمای آن زیر پا احساس می گردد. درز مابین سرامیک نیز مخصوصا در نوع رنگ روشن پس از مدتی جرم گرفته و کثیف و آولده می گردد. متاسفانه آلودگی میان این درزها به سهولت قابل پاک شدن نیست.
از دیگر معایب سرامیک نیز می توان حساسیت آن به ضربه را ذکر نمود. چرا که ضربه سبب ترک خوردن و یا پریدگی سرامیک گشته و این امر به زیبایی کف لطمه وارد می نماید. هم چنین به خاطر سطح لغزنده سرامیک، موکت و فرش و حتی مبلمان به خوبی سر جایشان قرار نگرفته و باعث سر خوردن و زمین خوردن کودکان می شود.
نصب سرامیک آشپزخانه
نصب سرامیک و کاشی امروزه به یکی از ارکان مهم دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. نصب سرامیک هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از نصب سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و نصب سرامیک آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است…
سرامیک انواع بسیار متنوعی در بازار داشته و طرح و رنگ و ابعاد آن بسیار مختلف است. قیمت سرامیک نیز با توجه به کیفیت و اندازه متفاوت می باشد.
نصب سرامیک دیواری
از سرامیک می توان برای دیوار سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز استفاده نمود. البته سرامیک برای کف اتاق پذیرایی دارای کیفیتی متفاوت با سرامیک دیواری دارد . سرامیک های دیواری دارای ابعاد طولی می باشند و نسبت به سرامیک کف از قطر کمتری بهرمند می باشند.

بیشتر بخوانید  نصب و اجرای کاغذ دیواری

نصب پارکت لمینت

نصب و راه اندازی انواع پارکت، پارکت لمینت ، پارکت ترکیه ای، پارکت آلمانی، پارکت چوبی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. نصب پارکت لمینت ، دکوراسیون فانوس و فروش و نصب پارکت لمینت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند پارکت های چینی، پارکت ترکیه ای، پارکت آلمانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران می باشد.
پارکت‌ها کفپوش‌هایی هستند که جنس آن‌ها از چوب طبیعی درختان می‌باشد. پارکت را به کف اتاق می چسبانند و پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود. پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب، سریعا دچار تورم می شود یا به اصطلاح باد می کند. پارکت در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می افتد و پس از گذشت چند سال لازم است تا سطح آن مجددا ساب خورده و لاک زده شود.

لمینیت (laminate) که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت لمینیت نیز می گویند، از جنس HDF، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) می باشد و مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته نمی شود. پارکت لمینت، تفاوت های بسیار زیادی با پارکت چوبی دارند، مانند:

پارکت لمینت به کف اتاق نمی چسبد و باعث آسیب دیده کف نمی شود.

پارکت لمینت به علیت استفاده از فوم در زیر کار تا حدود زیادی عایق صدا می باشد.

مقاومت پارکت لمینت نسبت به آب و اشیاء نوک تیز

سرعت نصب بالا و قیمت مقرون به صرفه

بیشتر بخوانید  نقاشی ساختمان

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید