دکوراسیون خشکبار فروشی

Dried fruit shop decoration 1 | فانوس دیزاین تولید کننده انواع درب اتاق ، ضد سرقت، درب ورودی و ضد آل

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید خشکبار به مغازه ای بروید و از دکوراسیون خشکبار فروشی خوشتان آمده باشد؟ معمولا نمی توان برای زیبایی دکوراسیون های داخلی تنها بر روی یک موضوع خاص تکیه کرد و عنوان کرد که استفاده از این المان خاص باعث شده که این چیدمان بسیار زیبا به نظر آید. مجموعه ای از عوامل در کنار هم قرار داده می شوند تا مغازه ها و دکوراسیون آنها، توجه مخاطبان و افرادی که به محوطه فروشگاه وارد می شوند را به خود جلب کند.

دکوراسیون خشکبار فروشی باید چگونه باشد

دکوراسیون خشکبار فروشی

شاید برای برخی جالب به نظر آید که آیا یک مغازه خشکبار فروشی هم نیاز به دکوراسیون داخلی دارد؟ آیا اصول و قواعد خاصی به هنگام چیدمان این گونه مغازه ها رعایت می شود؟ جواب این سوال را می توان این گونه داد که بله؛ کلیه مغازه هایی که با مشتریان و انسان ها در ارتباط هستند باید به دکوراسیون داخلی خود توجه کنند. فرقی نمی کند که فروشگاه خشکبار فروشی داخل یک پاساژ قرار دارد، در یک بازار سنتی واقع شده یا در یکی از خیابان های اصلی شهر قرار گرفته؛ در هر صورت برای آنکه رضایت مشتریان و تمایل آنها برای ورود از درب ورودی به مغازه افزایش پیدا کند، توجه به دکوراسیون داخلی لازم و ضروری است.

حفظ سادگی در دکوراسیون خشکبار فروشی

زمانی که یک فرد و یا مشتری وارد یک فروشگاه خشکبار می شود با قفسه هایی که در آنها آجیل قرار داده شده، رو به رو می شود. معمولا بهترین پیشنهادی که برای دکوراسیون خشکبار فروشی توصیه می شود حفظ سادگی در آن است.

برای مثال، ساختن قفسه ها با چوب و نصب آنها بر روی دیوار، یکی از رایج ترین کارهایی است که می توان برای دیزاین داخلی یک فروشگاه خشکبارفروشی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید  طراحی و اجرای دکوراسیون مهدکودک

اگر در مغازه های این چنینی، همه چیز در جای خود قرار گرفته و نظم و ترتیب در قرار دادن اجناس به چشم بخورد، راهکاری بسیار عملی و کارگشا به کار گرفته شده تا نظر افرادی که از بیرون مغازه در حال رفت و آمد گذر هستند، به داخل مغازه جلب گردد. یادتان باشد که به کمک دکوراسیون داخلی می توانید کاری کنید که رهگذران اگر به چیزی هم نیاز نداشته باشند و برای خرید خشکبار برنامه ریزی نکرده باشند، به مغازه شما وارد شده و خرید کنند.

در دکوراسیون خشکبار فروشی خلاقیت به کار ببرید

از دیگر مواردی که می تواند باعث افزایش زیبایی دکوراسیون خشکبار فروشی شود، خلاقیت است. افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند به خوبی از عهده این موضوع برخواهند آمد و قادر خواهند بود یک چیدمان بسیار زیبا و جذاب داخل فروشگاه ایجاد کنند.

برای ایجاد خلاقیت هم می توان از روش های مختلف و متفاوتی استفاده کرد. مثلا می توان شکل قفسه هایی که در اغلب فروشگاه های این چینی استفاده می شود را تغییر داد و المان هایی از سبک سنتی را در آن به کار برد. می توان سبک مدرن و اصولی که در این سبک رعایت می شود را مورد استفاده قرار داد، با المان های خلاقانه ترکیب کرد و در حوزه دکوراسیون خشکبار فروشی یک سبک زیبا و جدید به وجود آورد.

درب ضدسرقت ویلایی کلاسیک کد 6070

قیمت اصلی: تومان41,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان39,000,000.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه مدرن کد 21455

قیمت اصلی: تومان32,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان28,800,000.

درب ضدسرقت یک و نیم لنگه مدرن کد 21454

قیمت اصلی: تومان34,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان28,800,000.

درب ضد سرقت لابی ساختمان ویلایی مدرن طوسی شیشه خور – کد 6058

قیمت اصلی: تومان52,800,000 بود.قیمت فعلی: تومان47,520,000.

درب ویلایی مدرن لابی ضد سرقت طوسی ورودی لابی شیشه خور – کد 6059

قیمت اصلی: تومان52,800,000 بود.قیمت فعلی: تومان47,520,000.

درب ضد سرقت دو لنگه با روکش چوب طبیعی کد 6065

قیمت اصلی: تومان41,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان39,000,000.

درب ضد سرقت دو لنگه شیک کد 6066

قیمت اصلی: تومان47,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان45,000,000.

درب ضد سرقت طوسی برای ویلا کد 6067

قیمت اصلی: تومان41,000,000 بود.قیمت فعلی: تومان39,000,000.

محصولات به شیوه ای درست باید در معرض دید قرار گیرند

معمولا کیفیت آجیل و خشکبار با توجه به ظاهر آنها تعیین می شود. اگر چینش محصولات به شکلی باشد که یک مشتری نتواند ظاهر آن را مورد بررسی قرار دهید، میزان فروش و میزان رفت و آمد افراد نیز به شدت کاهش پیدا می کند. بنابراین خوب است زمانی که می خواهید محصولات را  در فروشگاه بچینید، به این موضوع نیز توجه داشته باشید. البته این موضوع به این معنا نیست که بهداشت مواد غذایی به خطر بیفتد. سعی کنید با کشیدن یک سلفون بر روی اجناس، به افراد اجازه ندهید آنها را لمس کرده و باعث کثیف و آلوده شدن مواد شوند. کار دیگری که می توانید در این راستا انجام دهید انتخاب قفسه هایی است که یک درب شیشه ای بر روی آنها قرار داده شده است. این شکل قفسه بندی هم باعث می شود که مشتریان به راحتی بتوانند آجیلی که مدنظر دارند را بررسی کنند و هم از آلوده شدن آنها جلوگیری به عمل می آید.

بیشتر بخوانید  ترکیب متریال‌ها در طراحی داخلی هتل؛ راز لوکس‌سازی حرفه‌ای فضاهای هتلی

در دکوراسیون خشکبار فروشی از رنگ ها استفاده کنید

رنگ ها و قدرتی که آنها بر روی تصمیم گیری ها دارند را فراموش نکنید. برخی رنگ ها اگر در دکوراسیون خشکبار فروشی به کار برده شوند می توانند باعث جلب توجه مشتری شده و او را برای خرید تشویق کنند. استفاده از رنگ هایی که می تواند اشتهای فرد را تحریک کند گزینه مناسبی برای دکوراسیون خشکبار فروشی به شمار می رود.

یکی از رنگ هایی که توصیه می کنیم در دکوراسیون مغازه های خشکبارفروشی استفاده کنید، رنگ قرمز است. این رنگ یک رنگ اشتها آور است و افرادی که وارد یک مغازه می شوند را می تواند وادار به خرید کند. سعی کنید در استفاده از این رنگ در مغازه و فروشگاه، حد تعادل را رعایت کرده و زیاده روی نکنید.

از دیگر رنگ هایی که آن نیز تاثیر خوبی بر روی افزایش فروش خشکبار دارد، رنگ نارنجی است. این رنگ نیز می تواند اشتهای افراد را به صورت کاذب افزایش دهد و باعث شود که افراد برای خرید اشتیاق بیشتری از خود نشان دهند. اگر دقت کرده باشید می بینید که کارخانه هایی که در حوزه تولید تنقلاتی مانند پفک و چیپس فعالیت می کنند، از رنگ زرد در بسته بندی های خود استفاده می نمایند. اگر شما نیز این رنگ را در مغازه و دکوراسیون خشکبار فروشی به کار ببرید، احتمال آنکه درصد فروش شما بیشتر شود، وجود دارد.

رنگ سبز نیز می تواند تغییری دلنشین در دیزاین داخلی فروشگاه خشکبارفروشی ایجاد کند. این رنگ همراه با صمیمیت و امید به زندگی است  و معمولا در فضاهایی که در آنها از این رنگ استفاده شده، افراد احساس غربت نکرده و راحت تر با آن ارتباط می گیرند. از این رنگ استفاد کرده و سعی کنید مشتریان خود را داخل مغازه نگه دارید. این رنگ به مشتریان کمک می کند تا تحملشان افزایش پیدا کرده و حتی اگر داخل فروشگاه نیز ازدحام زیادی وجود داشته باشد، مغازه را به راحتی ترک نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید  پرده Sheer هتلی؛ راز نور ملایم و فضای لوکس در اتاق و لابی هتل

دکوراسیون خشکبارفروشی؛ تلفیق اصالت و بهداشت در طراحی داخلی

دکوراسیون خشکبار فروشی

فضای خشکبارفروشی باید حس تازگی، تمیزی و اصالت کالای ایرانی را منتقل کند.
تیم فانوس دیزاین با استفاده از متریال‌های با دوام مانند
MDF HMR استاندارد E1،
پوشش PU سه‌لایه با پخت ۱۸۰ °C
و لبه ABS ۳ میلی‌متری،
دکوراسیونی جذاب، مقاوم و بهداشتی می‌آفریند.

اصل اول – نورپردازی گرم و نمایش صادقانه کالا

نور طلایی ملایم، راز اشتها برانگیز شدن محصول

نورپردازی گرم و متمرکز بر ظروف ویترین، رنگ طبیعی خشکبار را برجسته می‌کند.
انعکاس نور بر سطوح روکش PU سه‌لایه، جلوه لوکس و تمیز به محیط می‌بخشد.

اصل دوم – چیدمان بهینه و دسترسی آسان

در دکور فروشگاه خشکبار، ارتفاع استاندارد قفسه‌ها میان ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود.
متریال HMR E1 در ساخت کمد و پایه ویترین‌ها از فرسایش در برابر رطوبت محیط جلوگیری می‌کند.

اصل سوم – ترکیب رنگ و جنس چوب با متریال سنگ

ترکیب چوب گردویی یا بلوطی با سنگ روشن، هارمونی دلپذیری می‌سازد.
پوشش PU پخته در ۱۸۰ °C باعث حفظ رنگ و براقیت چوب در برابر بخار و رطوبت می‌شود.

اصل چهارم – بهداشت و دوام مصالح

استفاده از لبه ABS ۳ میلی‌متر مانع نفوذ ذرات گرد و رطوبت به لبه ها می‌شود.
یراق‌آلات استیل ضدزنگ برای محیط پر رطوبت خشکبارفروشی ضروری است.

اصل پنجم – درب و کابینت های آرام و مطمئن

بهره‌گیری از لولای Soft‑Close از ضربه و صدا در بسته شدن درب‌ها جلوگیری می‌کند و به دوام اتصالات می‌افزاید.

جمع‌بندی

طراحی فروشگاه خشکبار باید ترکیبی از زیبایی، دوام و بهداشت باشد.
متریال MDF HMR E1، روکش PU سه‌لایه پخته ۱۸۰ °C،
لبه ABS ۳mm و یراق‌آلات استیل Soft‑Close
پایه های کیفیت و ماندگاری در دکوراسیون خشکبارفروشی فانوس دیزاین هستند.

برای خرید مستقیم و دریافت پیش‌فاکتور تماس بگیرید

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه بهترین قیمت هستند. پشتیبانی در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید