درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت

یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان محصولات ایرانی با آن مواجه هستند، این است که عده ای فکر می کنند، محصولات ایرانی از کیفیت لازمه برخوردار نیستند. این یکی از مهم ترین ترین دلایلی که باعث شده تولیدکنندگان، انگیزه ای برای تولید محصولات جدید و به کار گرفتن خلاقیت برای بالا بردن کیفیت و کارایی درب نداشته باشند. نکته مهمی که خوب است در اینجا به آن توجه کنید این است که نه تنها در بین محصولات ایرانی، بلکه بین محصولات خارجی نیز می توان کالاهایی بی کیفیت و نامرغوب دید و این مساله، مساله ای نیست که تنها به کالاهایی که در کشورمان تولید می شود، اختصاص پیدا کند. پس بهتر است کم لطفی های خود را کنار گذاشته و با خرید محصولات ایرانی با کیفیت، قدمی کوچک برای کمک به چرخه تولید و اقتصاد کشور برداریم.

از بین محصولاتی که در ایران تولید می شوند، درب های ضد سرقت فانوس نیز از جمله کالاهایی است که تولیدکنندگان زیادی آن را در کشور تولید می کنند. درب ضد سرقت ایرانی، قیمت مناسبی دارد و کیفیت خوبی نیز می توان از آن انتظار داشت. این درب ها در مقایسه با هزینه ای که برای خرید آن صرف می کنید، کیفیت قابل قبولی دارند. برای آنکه با این کالا نیز بیشتری آشنا شوید ما این متن را آماده کرده و به شما قول می دهیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

مزیت های درب ضد سرقت ایرانی

  • یکی از اهداف نصب درب ضد سرقت ایرانی، جلوگیری از مورد سرقت واقع شدن آپارتمان هاست. تولیدکنندگان ایرانی در تولید این نوع درب، از بروزترین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده و به همین دلیل، درب تولید شده کیفیت مناسبی داشته و می تواند مانع از ورود سارقین به منزل یا محل کار شود.
  • یکی از درب های موجود در کشور که آن نیز کیفیت خوبی دارد، درب ضد سرقت ترک است. درب ضد سرقتی که در کشورمان ایران تولید شده از نظر کیفیت بعد از درب ضد سرقت ترک قرار دارد و این می تواند خبر خوبی باشد.
  • شرکت هایی که در حوزه تولید درب های ایرانی ضد سرقت کار می کنند، از مواد درجه یک و مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل ماندگاری بالا، حفظ ظاهر و زیبایی درب و دوام بالا از جمله ویژگی های بارز این نوع درب ها به شمار می رود.
  • شاید جالب باشد که بدانید در برخی درب های ایرانی ضدسرقت از بتن استفاده می شود و به این شکل، هیچ کس نمی تواند در را شکسته و وارد منزل شود.
  • چوب و فلز به کار برده شده در این نوع درب، مقاومت بالایی دارد و ورود سارقان را به شدت مشکل می کند. بنابراین امنیت با وجود این درب ها به خوبی در محل ایجاد می شود.
بیشتر بخوانید  بهترین نوع درب اتاق خواب

ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی به صورت یک لنگه و دو لنگه تولید شده و برخی از آنها به صورت کامل از چوب ساخته شده اند و برخی دیگر، با روکشی از جنس چوب، روکش شده اند. البته به غیر از روکش های چوبی، ممکن است از دیگر روکش ها مانند پی وی سی و یا ام دی  اف نیز استفاده شود. توجه داشته باشید که روکش چوب از بقیه روکش ها، دوام و مقاومت بالاتری دارد.

برای افزایش زیبایی و ظاهر این درب ها، از فناوری برش های سی ان سی استفاده می کنند. این برش ها، طرح هایی زیبا و خاص بر روی درب ها ایجاد می کنند و محیط را به طرز زیبایی تحت تاثیر قرار می دهند.

ضخامت تخته در ورقه ای که برای تولید درب ضد سرقت ایرانی به کار برده می شود، بین 8 تا 10 میلی متر است. ضخامت ورقه داخلی این نوع درب، 0.8 میلی متر است و قسمت داخلی که به آن هسته داخلی درب نیز گرفته می شود، برگ فوم سنگ و جنس پوشش الکترواستاتیکی نیز چرم براق است.

سه عدد قفل ثابت در این درب به کار گرفته شده و تعداد قفل های کلیدی نیز 5 عدد هستند. همان طوری که می بینید اگر تعداد قفل های این درب را جمع کنیم به عدد 8 می رسیم. 8 قفل در این درب تعبیه شده و به همین دلیل شرایط ایمن و بسیار مناسبی را در محل ایجاد می کند.

درب های ایرانی ضد سرقت، وزنی حدود 85 تا 95 کیلوگرم داشته و قطعه ای که بیشترین وزن را در این نوع درب به خود اختصاص داده است، مربوط به تیغه فلزی است که داخل آن به کار برده شده است. این تیغه یکی از مهم ترین قطعات به وجود آورنده امنیت به شمار می رود. این جمله ثابت می کند که هر چه یک درب، وزن بیشتری داشته باشد می تواند امنیت زیادی در محل ایجاد کند. پس حواستان باشد که به هنگام خرید درب ضد سرقت ایرانی به موضوع وزن توجه زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید  بررسی روش‌های آزمون و استانداردسازی برای ارزیابی درب‌های ضد آب

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی در مقایسه با درب ضد سرقت ترک، قیمت پایین تری دارد و از درب ضد سرقت چینی موجود در بازار نیز قیمت بالاتری به خود اختصاص داده است. خوب است بدانید که درب ایرانی از درب چینی کیفیت بالاتری داشته و اگر کیفیت و کارایی درب برای فردی اهمیت دارد، معمولا  توصیه می شود درب های چینی خریداری نگردد.

یکی از عواملی که باعث تغییر قیمت درب ایرانی ضد سرقت می شود، مواد و متریالی است که در تولید آن به کار گرفته شده است. هر چه مواد به کار برده شده در تولید درب کیفیت بالاتری داشته باشد، مسلما قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

درب های موجود در بازار قیمت های متفاوتی داشته و افراد با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند و با توجه به انتظارات و معیارهایی که از درب ضد سرقت ایرانی توقع دارند، می توانند یکی از انواع درب های ضد سرقت را خریداری کنند. شرکت های زیادی در ایران در این حوزه مشغول به کار بوده و درب هایی با قیمت های متفاوت وارد بازار می کنند.

مدل و جلوه درب نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است. درب هایی که جلوه و ظاهر زیباتری دارند، در مقایسه با درب هایی که ساده تر هستند ارزان تر می باشند.

برخی ار نمونه محصولات باکیفیت درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت لوکس ایرانی کد 258

درب ضد سرقت ایرانی کد 262

درب ضد سرقت لوکس ایرانی کد 257

درب ضد سرقت لوکس ایرانی کد 256

درب کلاسیک

تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید