نصب درب ساختمانی

نصب درب

درب ساختمان از گذشته تا کنون به عنوان یکی از مهمترین ابزار های امنیت و زیبایی ساختمان بوده است حال آنکه درب های ساختمان بر اساس متریال به دسته های مختلفی تقسیم می شود مانند دربهای فلزی ساختمانی، دربهای چوبی و درب های شیشه ای ساختمان و از نظر نوع کارکرد دربها سا ختمانی به سه دسته تقسیم می شود که به توضیح ان می پردازیم.

انواع درب ساختمانی

درب ورودی ساختمان

دربهای ورودی ساختمان بر اساس متریال به دو نوع درب چوبی و فلزی تقسیم می شود و از نظر کاربرد به درب حیاطی، درب آپارتمانی و درب لابی تقسیم بندی می شود و از نظر نوع کارکرد می توان به درب های ضد سرقت، درب ضد حریق و دربهای معمولی اشاره نمود. در حال حاضر دربهای ضد سرقت بیشترین کاربرد و فروش را در درب های ورودی ساختمان دارد . این نوع درب ها بر اساس متریال به کار رفته در ساخت و تولید درب در انواع روکش چوب، روکش PVC ، روکش ملامینه و روکش لامینوکس در بازار به فروش می رسند البته به غیر از نوع روکش انچه در دربهای ضد سرقت اهمیت دارد قفل و یراق استفاده شده در آن می باشد که اغل به دو صورت ایران و کاله ترک موجود هستند.

درب داخلی ساختمان

درب های داخلی ساختمان همانظور که از نامشان پیداست برای داخل ساختمان و آپارتمان کاربرد دارد درب های داخلی به دو صورت درب اتاقی مانند درب HDF ، درب HPL ( درب اچ دی اف ) درب PVC ( درب پی وی سی ) و درب های سرویس بهداشتی ( درب ABS  ) دسته بندی می شود . دربهای اتاقی hdf اغلب به صورت خام و رنگ شده در طرح های دوقاب، سه قاب عرضه می شود. درب های ملامینه یا hpl  در شکل های مختلف در ضخامت های 3 میل، 4 میل، 5 میل و 8 میل عرضه می شود. دربهای abs یا سرویس بهداشتی دربهای تمام ضد آب می باشد که با استفاده از ورق abs و با استفاده از مواد رزین عایق بندی شده است.

بیشتر بخوانید  کفسابی ساختمان

هزینه ارسال درب ساختمانی

  • هزینه ارسال درب ساختمانی برای تهران بین ۹۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۰۰۰۰ تومان می باشد و برای سفارشهای بالای ۱۰ لنگه درب رایگان می باشد.
  • هزینه ارسال به شهرستانها بسته به مسافت توسط باربری انجام می گردد و بین ۱۵۰۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰۰ تومان برای هر بار می باشد .

جهت درخواست نمایندگی فروش محصولات ما فرم درخواست نمایندگی را  کامل کنید، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

هزینه نصب درب ساختمان

  • هزینه نصب درب ساختمانی برای کمتر از ۵ درب هر لنگه ۸۰۰۰۰ تومان
  • هزینه نصب درب ساختمانی برای ۵ تا ۱۰ درب هر لنگه ۵۰۰۰۰ تومان
  • هزینه نصب درب ساختمانی برای ۱۰ تا ۲۰ لنگه درب ۳۰۰۰۰ تومان
  • هزینه نصب درب ساختمانی برای بیش از ۲۰ لنگه به صورت توافقی می باشد.

درب کلاسیک

تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!

دیدگاهتان را بنویسید