راهنمای خرید درب abs

فروش انواع درب اتاق و در ورودی

راهنمای خرید درب abs | درب سرویس بهداشتی

قیمت درب ABS

قیمت کلیه دربهای ضد آب (درب ای بی اس ) بر اساس یک لنگه درب می باشد. و اندازه تاثیری در قیمت درب ABS ندارد . تفاوت قیمت های درب های ضد آب ما بر اساس شکل ظاهر درب های می باشد و از قیمت 350000 تومان تا 470000 تومان متغیر است.

ابعاد درب abs

ابعاد درب های abs بسته به سفارش مشتری در انواع عرض های موجود است . لازم به ذکر است اندازه ورق های abs که به صورت وارداتی از کشور ترکیه و مالزی می باشد نهایتا تا عرض 96 سانتیمتر است و بیش از این امکان پذیر نیست البته اصولا اندازه دربهای سرویس بهداشتی و درب اتاقی بیش از 80 سانتیمتر نمی باشد.

بهترین درب برای سرویس بهداشتی

برای درب سرویس بهداشتی، درب توالت و درب حمام گزینه های متعددی وجود دارد، درب های hpl و درب های pvc دارای روکش ضدآب هستند اما فقط روکش ضد آب هستند و طبعا با توجه به محیطی که درب در آنجا نصب می شود و در معرض قرار گرفتن آب بهتر است از درب استفاده شود که تمامی نقاط آن به خصوص بخش نرات آن نیز ضد آب باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما برای درب های سرویس بهداشتی ، استفاده از درب abs می باشد که در تمامی بخش های های روکش abs نصب شده و با چسب ویژه ای به نام چسب abs وکیوم می شود.

ساختار دربهای ای بی اس

روش ساخت درب های abs به اینصورت است که مطابق با ابعاد ارسالی مشتری، کلاف مسطتیل شکل از چوب روسی به قطر 3.5 سانتیمتر در 5 سانتیمتر ساخته می شود، سپس داخل این کلاف با عایق و پوشش هانیکام پر می شود و دو عدد روکش mdf  به قطر 3 میلیمتر تا 5 میلیمتر هر طرف درب پوشش داده می شود. تا اینجای کار استراکچر همه درب های داخلی می باشد، اما انچه موجب تفاوت درب های ضد آب ( درب abs ) با سایر درب های داخلی می شود روکش abs آن است که بر روی ورق mdf نصب شده پرس می شود و قسمت نرات یا قطر درب نیز با ورق abs پوش داده می شود در نهایت تمامی بخشها و درزهای درب با چسب abs وکیوم می شود .

نحوه اندازه گیری دربهای سرویس بهداشتی ( درب abs )

برای اندازه گیری درب سرویس بهداشتی خود و سفارش درب abs ، کار پیچیده و ترسناکی وجود ندارد، برای اینکار  دو راه پیش رو دارید و نیاز به یک ابزار اندازه گیری به اسم متر دارید، یکی از اندازه گیری از خود درب است و دیگری اندازه گیری از چهارچوب

اندازه گیری از درب

برای اندازه گرفتن از درب موجود کافیست اندازه کوچکتر یا همان بخشی که داخل چهار چوب می افتد را برای ما ارسال بفرمایید . در این روش اندازه درب abs ساخته شده دقیقا مطابق با اندازه درب قبلی می باشد. در ضمن نگران جای لولا، دستگیره و جاقفلی نباشد، هیچ یکی از این موارد هنگام ساخت درب مطرح نمی باشد و موارد مطراح شده توسط خود نصاب در زمان نصب درب بر روی چهارچوب ایجاد می گردد.

اندازه گیری از چهارچوب

در صورتی که چهار چوب نصب شده است و دربی بر روی آن نصب نیست و یا اینکه درب به صورتی تخریب شده که امکان اندازه گیری دقیق وجود ندارد و یا اینکه از اندازه درب قبلی مطمئن نیستید کافیست از قیمت داخلی چهارچوب یعنی همونجایی که درب داخل آن می افتد و لولا بر روی آن نصب شده اندازه بگیرید و برای ما بفرستید.

نصب درب سرویس بهداشتی

برای نصب انواع دربهای داخلی و سرویس و بهداشتی با توجه به اینکه کار تخصصی می باشد لازم است متخصصین این کار که به اصلاح نصاب درب گفته می شوند این کار را انجام دهند، البته در صورت درخواست کارفرما هنگام تحویل درب نصاب نیز فرستاده می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت درب شما نصب میگردد.

گارانتی درب های abs

کلیه درب های داخلی تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای 2 سال گارانتی می باشد و درب ای بی اس نیز از این امر مستثنی نیست به علاوه بر اینکه دربهای سرویس بهداشتی تولید شده توسط ما 2 سال گارانتی در مقابل هر نوع آب خوردگی و نفوذ حشرات موذی می باشد.

رنگ بندی دربهای abs

کلیه دربهای abs تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای 24 رنگ متفاوت می باشد که می توانید به صورت تک رنگ یا ترکیبی سفارش دهید، نوع روکش های abs ارائه شده به دو شکل می باشد یکی به صورت چرم مانند و دارای شیارهای شبیه چرم است و دیگری به شکل درب های hdf است . در تصویر پایین می توانید با انواع رنگ های موجود برای درب abs آشنا شوید.

timthumb min - راهنمای خرید درب abs

برای سفارش درب های abs  در سایت دکوراسیون داخلی فانوس به این ترتیب است:

  1. اندازه گیری درب براساس آموزشهای ارسال در هیمن بخش و یا راهنمای اندازه در وب سایت
  2. پیام از طریق واتساپ با شماره 09125343515 و ارسال ابعاد
  3. انتخاب رنگ مورد نظر
  4. صدرور پیش فاکتور
  5. واریز بیعانه: لازم به ذکر است مبلغ بیعانه برای سفارش تولید درب های abs به میزان 60 درصد کل سفارش می باشد و از این مقدار کمتر امکان پذیر نمی باشد .
  6. تولید درب: پروسه تولید درب abs با توجه به زمانبری ساخت کلاف به ابعاد ارسالی، پرس روکش mdf و در نهایت پرس ورق abs به مدت 14 روز کاری می باشد و کمتر از این زمان امکان پذیر نمی باشد.
  7. تسویه فاکتور: بعد از تولید و تکمیل درب لازم است قبل از ارسال کالا تسویه حساب صورت گیرد، در صورتی که مشکلی با اعتماد خرید دارید می توانید به بخش فوتر سایت مراجعه نمایید و نمادهای اعتماد و ساماندهی وب سایت دکوراسیون داخلی فانوس را مشاهده فرمایید . یا در صورتی هم که این نماد ها برای شما ملاک نیست می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی ما به نشانی، تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به فاطمی، جنب مترو جهاد، خیابان صدر، پلاک 45، واحد 12 مراجعه فرمایید.
  8. بسته بندی درب: کلیه درب تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس دارای نایلون حباب دارد و به صورت کاملا ویژه وکیوم و بسته بندی شده است.
  9. حمل درب: حمل کلیه درب هاب به عهده مشتری می باشد، برای تسهیل در حمل و نقل، کلیه درب های ساخته شده برای ارسال به شهرستان، توسط باربری وطن و یا هر باربری که مورد نظر مشتری است، تحویل داده می شود و نرخ کرایه آن به صورت پس کرایه و دریافت در محل می باشد. برای مشتریان تهرانی و کرجی، درب ها از محل کارخانه تا درب منزل توسط پیک وانت انجام می گیرد، بدیهی است حمل درب به طبقات بالا بر عهده کارفرما می باشد مگر در مواردی که با باربری همکاهنگی های لازم انجام گرفته باشد و یا نصاب در همان زمان در محل حضور داشته باشد.
  10. نصب درب : هزینه نصب کلیه دربهای داخلی و درب سرویس بهداشتی بسته به تعداد و میزان کار آن متفاوت می باشد و این موراد بسته به انصاف نصاب دارد ، حال آنکه ما بهترین و منصف ترین نصاب های ممکن را در استان تهران برای شما خواهیم فرستاد، هزینه حدودی نصب درب داخلی برای تعدادهای زیر 5 عدد بین 40000 تومان تا 60000 تومان است و برای تعدادهای بیش از 5 عددف با توافق با نصب اغلب 40000 تومان یا پایین تر می باشد.

سفارش حضوری درب

جهت سفارش حضوری انواع درب abs می توانید در ساعات اداری به دفتر فروش ما در تهران مراجعه فرمایید و لازم به ذکر است، با توجه به تعداد بالای دربها و سلایق متنوع مشتریان امکان قراردادن تمامی درب های در نمایشگاه وجود ندارد و تنها تعدادی از درب های ضد سرقت لوکس و گرانقیمت در بخش شوروم ما در کارخانه واقع در شهرک صنعتی نصیر آباد می باشد.

  • اندازه درب :اندازه گیری درب های باید به صورت درست باشد ، با توجه به اینکه درب abs در تمامی بخش ها وکیوم شده است، امکان کوچک کردن درب وجود ندارد.
  • هماهنگی ظاهر درب :در صورتی که قصد سفارش چندین درب برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی را دارید و این نکته برایتان حائز اهمیت است که رنگ بندی و نوع روکش تمامی درب های یکسان باشد، بهتر است برای درب اتاق خواب از دربهای hdf استفاده نمایید و برای درب سرویس بهداشتی از درب abs با روکش به سبک درب های hdf استفاده کنید.
  • نور آفتاب: کلیه درب های abs تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس کاملا ضد آب می باشد، اما به موازات مزیت های درب ضد آب معایبی نیز وجود دارد که لازم است مشتریان گرامی به آن توجه نمایند، درب abs  به جهت متریال استفاده شده در تولید آن به هیچ عنوان مقاوم در برابر آفتاب نمی باشد و در صورتی که با آفتاب به صورت مستقیم در تماس باشد، رویه آن با اصلاح تبله میکند.
  • درخشندگی درب : دربهای abs با تووجه به ساختار روکش ان دارای براقیت مانند دربهای ملامینه و پی وی سی را ندارند . اگر ملاک شما زیبای طاهر همانند درب های ملامینه است، درب abs گزینه خوبی برای شما نیست البته مزایای درب abs بیش از این موارد است و مهمترین مورد کارکرد آن است که بهترین گزینه برای درب سرویس بهداشتی و مناطقی که با آب ارتباط مستقیم دارد است.

تفاوت درب abs  با درب pvc

متریال به کار رفته در ساختار داخلی درب های ABS و دربهای PVC به یک صورت می باشد تنها تفاوت بارز این درب ای بی اس با درب پی وی سی در روکش آن می باشد . دربهای PVC دارای انواع ضخامت های مختلف روکش درب می باشد و نمایی شبیه به چوب دارند، از انواع ضخامت های موجود درب pvc می توان به ضخامت 3 میل، 4 میل، 5 میل، 6 میل و 8 میل اشاره نمود البته این نکته را توجه داشته باشید برای انتخاب روکش های 8 میل حتما چهارچوب درب باید داری 3 لولای جوشی باشد که بتواند وزن درب را تحمل کند، همچنین با توجه به ظاهر روکش دربهای پی وی سی می توان انواع طرحهای برجسته و cnc را بر روی این روکش های پیدا کرد ولی دربهای abs به این صورت نمی باشد و دارای ضخامت ثابت 1.5 میلیمتر می باشد و امکان ایجاد طرحهای مختلف با توجه به ضخامت این روکش بر روی درب امکان پذیر نیست و می توان برای طراحی و شکل دهی به دربهای ای بی اس از قابهای پلی استری و یا ترکیب رنگ استفاده نمود . آنچه موجب تمایز درب abs به پی وی سی می باشد نوع روکش دهی آن است که به طور کامل با چسب رزین عایق بندی می شود و امکان نفوذ آب و حشرات موذی را از بین می برد درحالی که این امر در دربهای pvd امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید