دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه

 

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه باید به رنگ و علاقه فرزندتان توجه داشته باشید و همچنین در طراحی این اتاق به دکور و رنگ مبلمان بخش های دیگر خانه نیز نیم نگاهی داشته باشید تا بتوانیم اتاقی زیبا ، شگفت انگیز و کاربردی را طراحی کرد .دردیزاین این اتاق باید به نیازهای و سن پسرها توجه نمود و اگر در حال رشد هستند بهتر است وسایل طوری انتخاب شود که برای چند سال کاربردی و زیبا به نظر آید و حس خوبی را که زمانی در اتاق سپری میکند داشته باشد .

عناصر مهمم دردکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه:

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب پسر ها :

رنگ از جمله عناصر بسیار مهم در طراحی اتاق خواب پسرانه میباشد و حس طراوت و زیبایی به اتاق میبخشد شما میتوانید در این بخش از رنگ های روشن و پر انرژی و یا با توجه به روحیه فرزند خود از رنگ های سرد و خنثی کمک بگیرید رنگ در تمام وسایل موجود در این اتاق استفاده میشود و بهتر است از رنگ های متنوع بهره بگیرد تا از یکنواختی و کسل کننده بودن فضا کاسته شود .

کاغذ دیواری در اتاق خواب پسرها:

برای پوشش دیوارهای این اتاق متوان از کاغذ دیواریهای زیبا با طرح و رنگ های متنوع استفاده نمود و اگر فرزند شما خردسال باشد از کاغذ دیواریهایی با طرح شخصیت های کارتونی میتوان بهره برد و یا میتوان از پوسترهای مورد علاقه فرزندتان یا نقاشی های که کودکتان کشیده برای پوشش دیوار اتاق خوابش بهره برد. به طور کلی در پوشش دیوار اگر به علاقه ها و روحیات فرزندتان اشراف کامل داشته باشید میتوانید دیواری پر از جذابیت وشگفتی برایش طراحی کنید .

بیشتر بخوانید  خصوصیات دکوراسیون سنتی

کمد دیواری و قفسه دراتاق خواب پسرانه:

کمد دیواری از ضروریات اتاق خواب به حساب میاید چرا که فرزندان دوست دارند در سنین مختلف یکسری از وسایل را نگه دارند و یا کلگسیونی از وسایل خاص داشته باشند به همین دلیل باید کمد دیواری با قفسه بندی مناسب برای این اتاق داتاق در نظر بگیرد تا از بهم ریختگی و شلوغی زیاد در این فضا جلو گیری شود و هم اینکه وجود نظم برای آرامش روح و روان خودتان و فرزندتان بسیار تاثیر گذار است .

نور پردازی در اتاق خواب پسرانه :

اگر فرزند شما خردسال میباشد میتوانید از چراغ خواب های رنگ ملایم و مناسب برای شب در قالب شخصیتهای کارتونی استفاده نمود و اگر فرزند شما نوجوان میباشد از یک چراغ مطالعه میتوان استفاده کرد و برای نور کلی اتاق از نور لامپ و لوستر مناسب که چشم را آزار ندهد میتوان استفاده نمود .

سرویس خواب در اتاق خواب پسرانه:

برای انتخاب تخت مناسب باید به سن فرزند توجه شود و اگر فرزند شما خردسال است میتوان از مدل تخت های کودکان در قالب ماشین و یا کشتی و…استفاده نمود و رنگ بندی های شاد برای خردسالان مناسب تر میباشد و اگر فرزندتان نوجوان است میتوانید از تخت های موجود در بازار که مناسب این سن طراحی شده استفاده نمایید و اگر فرزندتان مدل خاصی در ذهن دارد میتوانید آن را سفارش دهید تا مطابق نظر و سلیقه اش ساخته شود .

پرده در اتاق خواب پسرانه:

پرده نیز یکی از موارد بسیار مهم در اتاق خواب میباشد که با توجه به سن فررند رنگ و طرح آن انتخاب میشود . اگر فرزند شما خردسال است پرده با رنگ روشن و طرح و نقش های کارنونی گزینه مناسبی است و اگر فرزند شما نوجوان میباشد باید طبق نظر و سلیقه خودش رنگ و مدل پرده را انتخاب نماید .

بیشتر بخوانید  دکوراسیون مراکز درمانی

چیدمان اتاق خواب پسرانه در دکوراسیون داخلی :

برای چیدمان این اتاق اول تختخواب را در جای مناسب خود قرار دهید و بقیه وسایل را با توجه به جایگاه تخت چیده میشود و میتوان برای این اتاق یک کتابخانه و یک مبل برای مطالعه در کنار تخت قرار دهید واستفاده از میز تحریر دراین اتاق برای فرزند نوجوانتان نیز پیشنهاد مناسبی میباشد .میز تحریرها اغلب دارای قفسها و کشوهایی هستند که میتوان کتاب و وسایل تحصیلی را در آنها جای داد و این اتاق علاوه بر محل آرامش و استراحت به محل یادگیری نیز تبدیل نمود و همچنین برای تمرکز در مطالعه و یادگیری میتوان از درب های آکوستیک که مانع ورود صدا و شلوغی به اتاق میشوند را استفاده نمود.

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید