دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس

از آنجاییکه اتاق خواب محل استراحت و آرامش افراد خانواده است دکوراسیون این فضا بسیار مهم است اما دکوراسیون داخلی اتاق عروس به دلیل اینکه اولین منزل مشترک زوج های جوان است و خاطره های خوب و خوشی قرار است به یادگار بماند از اهمیت ویژه ای برخوردار است پس باید در دیزاین این اتاق دقت کافی را داشته باشیم .
از جمله عناصر مهمی که در دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب وجود دارد نور پردازی ، رنگ دکوراسیون ،سرویس چوب ، پرده و دکوریجات تزیینی میباشد که اگر در به کار گیری این اجزا اصولی و حرفه ای عمل کنیم فضایی گرم و دلنشین به وجود میاید.

عناصر مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس:

رنگ در اتاق خواب عروس:

از جمله عوامل تاثیر گذار در زیبایی اتاق خواب عروس رنگ میباشد که در روحیه و اخلاق انسان تاثیر بسزایی دارد و زمانی که راجع به رنگ صحبت میشود منظور رنگ تمامی بخش ها مثل دیوار ،سقف ،پرده ، سرویس خواب و تمام وسایل موجود در اتاق میباشد .
از جمله رنگ های پرطرفدار و مناسب برای اتاق خواب عروس میتوان به رنگ آبی آسمانی و رنگ سفید اشاره کرد که در منار این رنگ ها میتوان از رنگ های طوسی و فیلی استفاده نمود به طور مثال میتوان کمد دیواری هایگلاس سفید براق یا کمد دیواری ممبران کلاسیک استفاده کرد و رنگ تخت را سفید صدفی انتخاب نمود و از آنجاییکه سلیقه افراد در انتخاب رنگ متفاوت میباشد میتوان از ترکیب رنگ های مختلف در این فضا استفاده شود و هامورنی رنگ ها باید رعایت شود تا جلوه زیبایی در اتاق ایجاد شود .

بیشتر بخوانید  دکوراسیون رستوران

نور پردازی :

نور پردازی این فضا به اندازه ی نور پردازی در فضاهای دیگر خانه مهم است بدین منظور میتوان از آباژور کنار تخت استفاده نمود یا از نورهای مخفی در بالای تخت استفاد کرد و اگر میخواهید یک نور ملون و ملایمی داشته باشید چراغ های ال ای دی گزینه مناسبی میباشند . و اگر بدنبال این هستید که فضایی رومانتیک ایجاد کنید میتوان از چند تا شمع وارمر در کنار گلبرگ های زیبا استفاده نمایید .

چیدمان اتاق خواب عروس :

این اتاق را نباید زیاد شلوغ کرد و وسایل کوچک را در کمد ها و قفسه ها جای داد و از جلوی دید خارج نمود بهتر است اول تختخواب را در جای مناسب خود قرار دهید وبعد بقیه وسایل را نسبت به موقعیت تخت در سر جای خود قرار داد.
استفاده از آینه نیز در این اتاق از ضروریات میباشد که هم فضا را بزرگتر نشان میدهد و جلوه زیبایی به اتاق میبخشد و یا میتوان به جای درب کمد دیواری از آینه استفاده نمود .برای کف اتاق از پارکت های رنگ روشن استفاده نمایید و روی دیوار عکسهای دونفره عروس و داماد را نصب کنید و یا می توانید از تابلوهای هنری بهره ببرید .

کاغذ دیواری در اتاق عروس :

در اتاق عروس لازم است که تمام یا بخشی از دیوار و سقف با کاغذ دیواری پوشانده شود و رنگ روشن برای این قسمت مناسبتر میباشد و کاغذ دیواری پشت تخت بهتر است تیره تر انتخاب شود .در بازار کاغذ دیواریهایی با طرح و رنگ های مختلف به میزان فراوانی وجود دارد که با توجه به دکور اتاق خواب باید کاغذ دیواری مناسب انتخاب شود.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون سبک صنعتی برای فضاهای مختلف از جمله منازل، رستوران‌ها و فضاهای اداری

پرده دردکور  اتاق خواب عروس :

یکی از اقلام مهم دذ اتاق خواب پرده میباشد که در زیبایی و جلوه اتاق تاثیر بسزایی دارد و رنگ و طرح آن باید با دقت انتخاب شود تا علاوه بر پوشش پنجره ها بر زیبایی فضا نیز بیفزاید
اگر اتاق خواب عروس در مکانی قرار دارد که از بیرون داخل اتاق دیده میشود باید پرده ضخیم انتخاب کنید و اگر دوست دارید که نور به داخل اتاق بتابد میتوان از پرده توری و حریر استفاده نمود اگر سبک خانه شما مدرن است از پرده والان دار استفاده نکنید .واگر خانه شما سبک کلاسیک است بهتر است از پرده های ضخیم که والان دارند استفاده نماید .
رنگ پرده باید طوری انتخاب شود که با سایر اجزا اتاق مثل موکت یا روتختی همخوانی داشته باشد و هارمونی رنگی رعایت شود و اگر فرش طرح شلوغ استفاده میکنید از پرده ساده و اگر فرش ساده است از پرده طرح دار میتوانید استفاده کنید
برای این اتاق از درب ام دی اف سفید طلایی پلی اورتان میتوان استفاده نمود که رنگ آن ثابت و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است

درب کلاسیک

-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-14%
قیمت اصلی تومان22,000,000 بود.قیمت فعلی تومان19,000,000 است.
-12%
قیمت اصلی تومان25,000,000 بود.قیمت فعلی تومان22,000,000 است.

دیدگاهتان را بنویسید